دانلود Easy-Fetch 1.13.20 – ایزی فچ؛ دریافت نسخه نصبی برنامه‌ها از مایکروسافت استور

دانلود Easy-Fetch 1.13.20 - ایزی فچ؛ دریافت نسخه نصبی برنامه‌ها از مایکروسافت استور

 

دانلود Easy-Fetch

| ایزی فچ؛ دریافت نسخه نصبی برنامه‌ها از مایکروسافت استور |

 

Easy-Fetch 1.13.20 نام یک اپلیکیشن جدید، کاربردی و قوی به منظور دانلود کردن پکیج‌های مایکروسافت استور (Microsoft Store) و همینطور ویدیوهای یوتیوب (Youtube) است که می‌تواند این وظایف را در نهایت سهولت و سادگی برای شما به انجام برساند. بسیاری از پابلیشرهای محتوا در فضای آنلاین کنونی، ترجیح می‌دهند که امکان دانلود فایل یا ویدیو را غیرفعال کرده و کاربر را برای دسترسی به محتوای مورد نظر در وب‌سایت حفظ کنند. از جمله این خدمات می‌توان به سرویس‌های به‌اشتراک‌گذاری ویدیو (نظیر یوتیوب) اشاره کرد که به شکل مستقیم امکان دریافت ویدیوها از آن فراهم نیست. از طرفی، مایکروسافت استور به عنوان فروشگاه نرم افزاری رسمی سیستم‌امل ویندوز، امکان ذخیره‌ی پکیج نصبی برنامه‌ها را به کاربران خود نمی‌دهد و شما در هر سیستمی می‌بایست به این استور متصل شده و اقدام به دریافت پکیج مورد نظر کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، سعی داریم با روشی تازه و کاربردی، این مشکلات را برای شما حل کنیم.

با وجود اینکه این خدمات قرار است به صورت آنلاین و همراه در دسترس باشند؛ اما به همراه داشتن یک نسخه پشتیبان یا آفلاین از فایل‌ها نیز نباید ایده بدی باشد. این، جایی است که نرم افزاری ایزی-فچ پا به میدا می‌گذارد. با این نرم افزار جدید و کاربردی، امکانی برای شما عزیزان مهیا خواهد شد تا بتوانید به آسانی نسخه نصبی برنامه‌های مورد نیاز خود را از مایکروسافت استور دریافت کرده و برای نصب‌های بعدی دیگر نیازی به دانلود آن نداشته باشید. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربران صرف‌نظر از سطح آشنایی با مهارت‌های کار با کامپیوتر می‌توانند از این نرم افزار استفاده کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Easy-Fetch را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Easy-Fetch :

– امکان دانلود مستقیم از مایکروسافت استور

– توانایی دریافت و نصب مستقیم برنامه‌های Microsoft Store به صورت دستی

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Easy Fetch.cover1  300x169 - دانلود Easy-Fetch 1.13.20 - ایزی فچ؛ دریافت نسخه نصبی برنامه‌ها از مایکروسافت استور Easy Fetch.cover2  300x169 - دانلود Easy-Fetch 1.13.20 - ایزی فچ؛ دریافت نسخه نصبی برنامه‌ها از مایکروسافت استور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 67.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR