دانلود RA Beauty Retouch Panel 3.3 – افزونه زیباسازی و رتوش تصاویر برای فتوشاپ

دانلود RA Beauty Retouch Panel 3.3 - افزونه زیباسازی و رتوش تصاویر برای فتوشاپ

 

دانلود RA Beauty Retouch Panel

| افزونه زیباسازی و رتوش تصاویر برای فتوشاپ |

 

RA Beauty Retouch Panel 3.3 نام یک افزونه جدید و کاربردی برای فتوشاپ است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند به تصاویر خود جلوه‌ای زیبا و جذاب ببخشد. همانطور که می‌دانید، فتوشاپ یک محصول نرم افزاری قدرتمند از کمپانی ادوبی (Adobe) است که عمده کاربران به منظور ویرایش و روتوش عکس از آن استفاده می‌کنند. در صورتی که شما نیز از فعالان حوزه گرافیک بوده و می‌خواهید به تصاویر خود جلوه‌ای زیبا و جذاب ببخشید، پیشنهاد می‌کنیم جعبه ابزار فعلی را به هیچ وجه از دست ندهید. به کمک این برنامه امکانی برایتان مهیا خواهد شد که بتوانید به عکس‌های خود جلوه‌ای زیبا و چشم‌نوازتر هدیه کرده و سپس آن را با دیگر دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

این برنامه به عکاسان کمک می‌کند تا بتوانند با استفاده از یک پنل جذاب، تصاویر خود را زیباسازی کرده و پرتره‌هایی خاص و فوق‌العاده را خلق کنند. از این نرم افزار شما می‌توانید به منظور ویرایش و رتوش عکس‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال تنها کافی‌ست که تصویر پرتره خود را وارد محیط فتوشاپ کرده و سپس با بهره‌گیری از ده‌ها ابزار مخصوص این پلاگین، شروع به رتوش صورت و تغییر در مشخصه‌های آن کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار RA Beauty Retouch Panel را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RA Beauty Retouch Panel :

– امکان زیباسازی تصاویر با استفاده از ده‌ها ابزار خاص و جذاب

– دارا بودن مستندات آموزشی متعدد

– زیباسازی محیط کاری فتوشاپ متناسب با نیاز عکاسان

– امکان ویرایش و رتوش حرفه‌ای تصاویر

– مناسب برای ویرایش تصاویر پرتره

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RA Beauty Retouch Panel.cover1  300x203 - دانلود RA Beauty Retouch Panel 3.3 - افزونه زیباسازی و رتوش تصاویر برای فتوشاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 122 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR