دانلود Earthquake 3D 2.97 – نرم افزار مشاهده و اطلاع از تازه‌ترین زمین لرزه‌ها در دنیا

دانلود Earthquake 3D 2.97 - نرم افزار مشاهده و اطلاع از تازه‌ترین زمین لرزه‌ها در دنیا

 

دانلود Earthquake 3D

| نرم افزار مشاهده و اطلاع از تازه‌ترین زمین لرزه‌ها در دنیا |

 

Earthquake 3D 2.97 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور مشاهده جدیدترین زمین لرزه‌ها در دنیا است که می‌تواند در محیطی ساده و دقیق، اطلاعات آخرین زمین لرزه‌های رخ داده در دنیا را بر روی نقشه به شما نمایش دهد. همانطور که می‌دانیم، زلزله یک پدیده‌ی طبیعی است که روزانه در نقاط مختلف کره زمین رخ می دهد. این پدیده زمین‌شناسی، بعد از رخداد توسط متخصصین رصد شده و کاربران می‌توانند اطلاعات مربوط به آخرین زمین لرزه‌های ایران و جهان را در سامانه‌های اینترنتی موجود مشاهده کنند. اگر که به دنبال یک راهکار سریع و ساده‌تر برای دسترسی به اطلاعات آخرین زمین لرزه‌های رخ داده در دنیا هستید، ما برایتان یک ابزار ساده و کاربردی در همین راستا آماده کرده‌ایم که می‌تواند بسیار مفید باشد.

این نرم افزار، یک نمای سه بعدی از کره زمین را به شما نمایش می‌دهد که می‌توانید بر روی آن تازه‌ترین رخدادهای زمین لرزه را ببینید. بسته به اطلاعاتی که می‌خواهید این ابزار در دسترس شما قرار دهد، شما می‌توانید از تنظیمات گزینه‌های مختلف را انتخاب و از روی تصویر کره زمین این جزئیات را ببینید. بر روی نقشه، اطلاعاتی همچون جزیره‌ها، درایچه‌ها، رودها و … نیز به طور دقیق نمایش داده می‌شود که بتوانید به سرعت و سادگی نواحی کشور دلخواه خود را برای کسب اطلاعات پیرامون آخرین زمین لرزه‌ها در آن پیدا کرده و از اطلاعات تکمیلی آن بهره ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Earthquake 3D را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Earthquake 3D :

– قابلیت نمایش آخرین زمین لرزه‌ها در سراسر دنیا

– امکان جستجو بر اساس قاره، کشور و …

– امکان مشاهده جزئیات زمین لرزه شامل شدت (بزرگی)، عمق و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Earthquake 3D.cover1  300x282 - دانلود Earthquake 3D 2.97 - نرم افزار مشاهده و اطلاع از تازه‌ترین زمین لرزه‌ها در دنیا Earthquake 3D.cover2  300x282 - دانلود Earthquake 3D 2.97 - نرم افزار مشاهده و اطلاع از تازه‌ترین زمین لرزه‌ها در دنیا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR