دانلود بازی Sniper Ops Kill Terror Shooter 61.0.0 – عملیات تک تیرانداز برای اندروید +‌ دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Sniper Ops Kill Terror Shooter 47.0.0 - عملیات تک تیرانداز برای اندروید +‌ دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Sniper Ops Kill Terror Shooter برای اندروید

| بازی عملیات تک تیرانداز برای اندروید +‌ دیتا + پول بی نهایت |

 

Sniper Ops Kill Terror Shooter 61.0.0 شما را در قالب یکی از بهترین تک‌تیراندازها وارد عمل می‌کند. اکنون شما این فرصت را دارید که با نقش آفرینی در قالب یک تیرانداز اسنایپر، دشمنان تروریستی را از مسافتی دور نابود کرده و اسلحه‌ خود را مطابق با سلیقه‌تان شخصی‌سازی کنید. بازی Sniper Ops Kill Terror Shooter یکی از بهترین بازی‌های سبک اکشن و اول شخص است که شما را در مرکز مبارزه با تروریسم قرار می‌دهد، برای مبارزه با چنین دشمنانی لازم است که از بی رحم‌ترین تک تیراندازها باشید!

این بازی با دارا بودن امکان تجربه آنلاین، شما را در معرض یک نبرد و درگیری کاملا واقعی قرار می‌دهد، جایی که شما عهده‌دار یکی از حساس‌ترین مسئولیت‌ها هستید و می‌بایست شلیک‌هایی به موقع و دقیق را انجام دهید. اگر دوست دارید که شما نیز سهمی به سزا در نابود کردن تروریست‌ها داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم بازی مأموریت تک تیرانداز را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Sniper Ops Kill Terror Shooter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی‌های بازی Sniper Ops Kill Terror Shooter :

– محیط گرافیکی 3 بعدی با انیمیشن‌های خیره کننده

– امکان انتخاب مجموعه‌ای از ابزارها و سلاح‌ها

– کشتار تروریست‌ها از فواصل دور

– دارا بودن امکان بازی آنلاین

– قابلیت رویارویی با دشمنان واقعی

– امکان آنلاک کردن مجموعه‌ای متنوع از انواع سلاح‌ها

– امکان بازی آفلاین و بدون اینترنت

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sniper Ops Kill Terror Shooter1 150x94 - دانلود بازی Sniper Ops Kill Terror Shooter 61.0.0 - عملیات تک تیرانداز برای اندروید +‌ دیتا + پول بی نهایت Sniper Ops Kill Terror Shooter2 150x94 - دانلود بازی Sniper Ops Kill Terror Shooter 61.0.0 - عملیات تک تیرانداز برای اندروید +‌ دیتا + پول بی نهایت Sniper Ops Kill Terror Shooter3 150x94 - دانلود بازی Sniper Ops Kill Terror Shooter 61.0.0 - عملیات تک تیرانداز برای اندروید +‌ دیتا + پول بی نهایت Sniper Ops Kill Terror Shooter4 150x94 - دانلود بازی Sniper Ops Kill Terror Shooter 61.0.0 - عملیات تک تیرانداز برای اندروید +‌ دیتا + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 41 + 115 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR