دانلود RunMath 1.12.2 – ماشین حساب سریع و ساده برای ویندوز

دانلود RunMath 1.12.2 - ماشین حساب سریع و ساده برای ویندوز

 

دانلود RunMath

| ماشین حساب سریع و ساده برای ویندوز |

 

RunMath 1.12.2 نام یک ابزار جدید، ساده و سریع برای اجرای محاسبات مختلف ریاضی در ویندوز است که با دارا بودن امکاناتی جذاب و قدرتمند تمام انتظارات شما در این زمینه را برآورده می‌کند. همانطور که می‌دانیم، کلیه ویرایش‌های سیستم‌عامل ویندوز مجهز به ماشین حساب هستند که می‌تواند نیازهای مبتدی تا متوسط را پشش دهد. اگر که ماشین حساب یک ابزار پرکاربرد برای شما در ویندوز باشد، بد نیست که به فکر یک جایگزین سریع‌تر برای انجام محاسبات مدنظر خود در سیستم باشید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید با وارد کردن اعداد و عملگرهای محاسباتی با کیبورد، به طور مستقیم محاسبات خود را انجام داده و سریع‌تر به نتیجه‌ی آن برسید.

این نرم افزار، از عملیات پایه ریاضی و همچنین تبدیل واحدها پشتیبانی دارد و کاربر به سرعت می‌تواند از آن برای اجرای عملگرهای جمع، تفریق، ضرب و تقسیم و همینطور تبدیل واحدهای مختلف به همدیگر استفاده کند. این برنامه دارای یک رابط کاربری مینیمالیستی است که دارای یک نمای تک خطی است که شما در آن می‌توانید عملیات مورد نظر خود را در آن وارد کنید و سریعا نتیجه‌ی آن را دریافت کنید. اگر به دنبال یک ماشین حساب نسبتا پیشرفته و ساده برای انجام محاسبات ریاضی در سیستم‌عامل ویندوز هستید، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار کاربردی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار RunMath را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RunMath :

– پشتیبانی از عملیات پایه ریاضی و تبدیل واحدها

– امکان جمع، تفریق، ضرب، تقسیم، محاسبه جذر، توان، فاکتوریل و …

– امکان تبدیل واحدهای وزنی، عددی (اعداد حقیقی، مختلط و …)

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

RunMath.cover1  300x59 - دانلود RunMath 1.12.2 - ماشین حساب سریع و ساده برای ویندوز RunMath.cover2  300x59 - دانلود RunMath 1.12.2 - ماشین حساب سریع و ساده برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR