دانلود فونت انتظار ظهور 2.0.1 – مجموعه 18 فونت انتظار – قلم های فارسی مخصوص طراحی پوستر

دانلود فونت انتظار ظهور 2.0.1 - مجموعه 18 فونت انتظار - قلم های فارسی مخصوص طراحی پوستر

 

دانلود فونت انتظار ظهور

| مجموعه 18 فونت انتظار – فونت فارسی مخصوص طراحی پوستر |

 

فونت انتظار ظهور نام یک مجموعه جدید و فوق‌العاده زیبا از قلم‌های فارسی می‌باشد که در 18 سبک مختلف برای شما طراحان و علاقه‌مندان به دنیای گرافیک آماده شده است. فونت انتظار ظهور ، یک مجموعه بسیار زیبا و کم‌نظیر در میان فونت‌های فارسی زبان است که با دارا بودن سبک‌های متنوع و زیبا، از آن‌ می‌توان طرح‌هایی زیبا و دیدنی را خلق کرد. اگر شما نیز از طراحان و علاقه‌مندان به حرفه گرافیک هستید، فونت انتظار ظهور جلوه خاص و بسیار زیبایی را به طرح‌های شما خواهد بخشید.

مجموعه فونت انتظار ظهور، در قالب 18 سبک مختلف عرضه شده که هریک از آنان، زیبایی منحصر به فرد خود را دارند. با استفاده از مجموعه فونت‌های انتظار ظهور، شما می‌توانید جلوه خاص و بی‌نظیری را به طرح‌های خود بدهید. از فونت انتظار ظهور، می‌توان برای طراحی بنر‌ها، ساخت عکس‌نوشته و یا تایپوگرافی استفاده کرد. بدون اغراق، مجموعه فونت انتظار را می‌توان به عنوان یکی از زیباترین فونت‌های فارسی برای طراحی پوستر به شمار آورد. هم اکنون می توانید مجموعه 18 فونت انتظار ظهور را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : TTF
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR