دانلود Solar System Explorer HD Pro 2.7.9 – کاوش سیارات و اقمار منظومه شمسی در اندروید

دانلود Solar System Explorer HD Pro 2.7.9 - کاوش سیارات و اقمار منظومه شمسی در اندروید

 

دانلود Solar System Explorer HD Pro برای اندروید

| سفری مجازی به منظومه شمسی در اندروید |

 

Solar System Explorer HD Pro 2.7.9 نام نرم افزاری جدید و بسیار قدرتمند ، مخصوص عاشقان دنیای بی کران کیهان است. اگر شما نیز از دوست داران فضا و کاوش در کرات دیگر هستید و روزانه اخبار نجوم و کشفیات جدید را دنبال می کنید ، نرم افزار Solar System Explorer HD Pro را از دست ندهید. همانگونه که از نام این نرم افزار پیداست ، شما با اپلیکیشنی جهت کاوش در منظومه شمسی طرف هستید. منظومهٔ شمسی (به انگلیسی: Solar System) یا سامانهٔ خورشیدی سامانه‌ای دربرگیرندهٔ یک ستاره به نام خورشید و شماری اجرام آسمانی دیگر است که در مدارهایی مستقیم و یا غیر مستقیم پیرامون آن می‌گردند. این بدان معناست که خورشید، سیارات و ماه هایشان، سیارک ها، ستاره های دنباله دار و شهاب سنگ ها منظومه شمسی ما را تشکیل می دهند.

اپلیکیشن Solar System Explorer HD که اکنون نسخه Pro آن را برای شما آماده کرده ایم ، شما را به سفیر مجازی از منظومه شمسی دعوت می کند. محیط گرافیکی HD ، موزیک های دلنشین ، کنترل های ساده و آسان ، تصاویر واقعیِ تهیه شده از سوی ناسا و به روز رسانی های لحظه ای و امکان تجربه کاوش در فضای بی کران از مهم ترین امکانات این نرم افزار به شمار می روند. این نرم افزار با دنبال کردن اهداف آموزشی ، شما را به سفری از دنیای خارج از زمین دعوت می کند و اطلاعاتی مفید را از سیارات همسایه و اقمار آنان در اختیارتان قرار می دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Solar System Explorer HD Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Solar System Explorer HD Pro :

– دارا بودن قابلیت کاوش در اطراف ستاره منظومه شمسی (خورشید)

– امکان کاوش در اطراف سیاراتی همچون عطارد، زهره، زمین، مریخ

– سیاره های گازی همچون Jupiter, Saturn, Uranus, Neptune

– امکان کاوش و کسب اطلاعات از اقمار موجود در منظومه شمسی شامل : لونا، دیموس و فوبوس، کالیستو، اروپا، گانیمد، آیو، میماس، تتیس، انسلادوس، دیونه، رئا، تیتان، یاپتوس، میراندا، اومبریل، آریل، اوبرون، تیتانیا، تریتون، پروتئوس، شارون

– نمایش اطلاعاتی از سیاره های کوتوله همچون : سرس و وستا

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

solar-system-explorer-hd-pro1 solar-system-explorer-hd-pro2 solar-system-explorer-hd-pro3 solar-system-explorer-hd-pro4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR