دانلود Quirkos 2.5.3 – نرم افزار مدیریت، تجزیه و تحلیل تحقیقات کیفی

دانلود Quirkos 2.5.3 - نرم افزار مدیریت، تجزیه و تحلیل تحقیقات کیفی

 

دانلود Quirkos

| نرم افزار مدیریت، تجزیه و تحلیل تحقیقات کیفی |

 

Quirkos 2.5.3 یکی از نرم افزارهای محبوب و کارآمد برای تحلیل داده های کیفی می باشد. این برنامه در برگیرنده ابزارهایی برای تحلیل داده های کیفی می باشد که برای محققان، پژوهشگران و افرادی که به دنبال انجام تحقیقات کیفی در حوزه های مختلف باشند، بسیار مفید می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی داده های کیفی را تحلیل کنید و به عنوان یک محقق، از آن برای اجرای پروژه های تحقیقاتی خود استفاده کنید. ان برنامه یک روش بصری و شهودی برای مدیریت، تجزیه و تحلیل تحقیقات کیفی است که با آن می‌توانید داده‌ها را به شکلی خلاق‌تر کنترل کنید.

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید در میان شمار متعددی از منابع موجود، به جستجوی دیتا و جمع‌آوری آن بپردازید. اگر صحبت از منابع فیزیکی نظیر کتاب،‌ روزنامه و … در میان باشد، ماژیک‌های مخصوص می‌توانند به ما کمک کنند که در هر صفحه بتوانیم دیتای مورد نظر را علامت‌گذاری کرده و بعد‌تر به آن رجوع کنیم. اما در فضای دیجیتال، به چیزی مشابه این ابزار احتیاج خواهید داشت. این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده که شما با آن در داده‌های متنی خود با دقت و کیفیت بالاتری جستجو کرده و در نهایت فعالیت شما به درک سریع و آسان منتهی شود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Quirkos را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Quirkos :

– امکان تجزیه و تحلیل مصاحبه‌های گروهی و فردی در زمینه‌های شغلی

– ارزیابی پرسشنامه‌ها و جمع‌آوری نظرات کاربران

– امکان تحلیل محتوای نوشتاری، ادبیاتی و تاریخی

– امکان بررسی مستنداتی همچون یادداشت‌ها، صورتجلسات و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Quirkos.cover1  300x208 - دانلود Quirkos 2.5.3 - نرم افزار مدیریت، تجزیه و تحلیل تحقیقات کیفی Quirkos.cover2  300x208 - دانلود Quirkos 2.5.3 - نرم افزار مدیریت، تجزیه و تحلیل تحقیقات کیفی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 125 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR