دانلود Flagfox for Firefox 6.1.63 – نمایش پرچم کشور مربوط به سرور هر سایت در مرورگر فایرفاکس

دانلود Flagfox for Firefox 6.1.63 - نمایش پرچم کشور مربوط به سرور هر سایت در مرورگر فایرفاکس

 

دانلود Flagfox

| نمایش پرچم کشور مربوط به سرور هر سایت در مرورگر فایرفاکس |

 

Flagfox for Firefox 6.1.63 نام یک اکستنشن جدید و کاربردی برای مرورگر موزیلا فایرفاکس (Mozilla Firefox) است که با نصب کردن آن در این مرورگر، می‌توانید پرچم مربوط به هر سرور یا سایت را در زمان باز کردن آدرس آن در مرورگر خود مشاهده کنید. همانطور که می‌دانید، هریک از وب‌سایت‌های اینترنتی بر روی یک سرور یا هاست مشخص قرار گرفته و با وارد کردن آدرس آن وب‌سایت در واقع یک درخواست به سرور میزبان ارسال و به صفحه اصلی آن هدایت می‌شویم. هر آدرس آی‌پی، مختص یک سیستم رایانه‌ای یا میزبان وب است که در نقطه‌ای از دنیا واقع شده و از آی‌اس‌پی منطقه‌ی خود سرویس می‌گیرد. بنابراین می‌توان گفت که هر آی‌پی آدرس در اینترنت، مختص کشور مشخصی است.

به عنوان مثال، در حال حاضر شمار بسیاری از وب‌سایت‌های داخلی ما در ایران، در هاست و یا سرورهای ایرانی میزبانی می‌شوند. این بدان معناست که اگر از آی‌پی آدرس آن‌ها هوییز بگیرید، مشاهده می‌کنید که آی‌پی سرور آن‌ها مربوط به آی‌پی‌های داخلی می‌باشد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک افزونه جدید را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که با نصب آن در مرورگر فایرفاکس می‌توانید در زمان باز کردن وب‌سایت‌های اینترنتی، به طور همزمان از آدرس مربوطه هوییز بگیرید و پرچم مربوط به سرور آن سایت را در کنار آدرس اینترنتی آن به صورت گرافیکی مشاهده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Flagfox را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Flagfox :

– امکان چک کردن امنیت وب‌سایت‌های اینترنتی

– قابلیت پیدا کردن وب‌سایت‌های مشابه

– امکان ترجمه خودکار وب‌سایت‌های اینترنتی

– امکان آنالیز سئوی وب‌سایت‌های اینترنتی

– قابلیت هوییز گرفتن و نمایش اطلاعات دی‌ان‌اس

– امکان کپی کردن آدرس آی‌پی وب‌سایت‌های اینترنتی

– امکان نمایش پرچم مربوط به آدرس میزبان وب‌سایت‌های اینترنتی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Flagfox.cover1  290x300 - دانلود Flagfox for Firefox 6.1.63 - نمایش پرچم کشور مربوط به سرور هر سایت در مرورگر فایرفاکس Flagfox.cover2  - دانلود Flagfox for Firefox 6.1.63 - نمایش پرچم کشور مربوط به سرور هر سایت در مرورگر فایرفاکس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : XPI
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR