دانلود jetVideo Basic 8.1.10.22000 – پلیر حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

دانلود jetVideo Basic 8.1.10.22000 - پلیر حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

 

دانلود jetVideo

| پلیر حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی |

 

jetVideo Basic 8.1.10.22000 نام یک ابزار جدید، کاربردی و قدرتمند است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند انواع فرمت‌های صوتی و ویدیویی نظیر AVI, ASF, WMV, MP4, WMA, MP3, OGG, WAV, RM, DVD را با آن پخش کند. همانطور که می‌دانید، سال‌ها نرم افزار jetAudio را به عنوان یک ابزار بی‌رقیب برای پخش فرمت‌های مالتی مدیا در سیستم‌های خود مورد استفاده قرار می‌دادیم. این روزها که این ابزار در قیاس دیگر پلیرها، بروزرسانی‌های نسبتا کمتری را ارائه می‌کند، به تازگی یک نرم افزار دیگر از شرکت سازنده‌ی آن منتشر شده که برای پوشش انواع فرمت‌های ویدیویی بوده و می‌تواند هرگونه فرمت رایج در این زمینه را برای شما پخش نماید.

این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و هر کاربری به راحتی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند. فایل‌های مالتی مدیا را به راحتی در این برنامه فراخوانی کنید تا در ادامه بتوان آن‌ها را با کیفیت مطلوب پخش نمود. این نرم افزار به شما قابلیتی خواهد داد تا بتوانید از فایل‌های صوتی یا تصویری خود، لیست‌های پخش ایجاد کنید و از تجربه گوش کردن به فایل‌های موسیقی و یا تماشای فیلم‌ها نهایت لذت را ببرید. این نرم افزار یکی از ابزارهای مخصوص برای پخش فیلم و صدا در ویندوز است که می‌توان آن را به عنوان یک ابزار تکمیلی در کنار jetAudio در ویندوز مورد استفاده قرار داد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار jetVideo را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار jetVideo :

– پشتیبانی کامل از فرمت‌های صوتی و تصویری

– قابلیت ویرایش تگ فایل‌ها

– دارا بودن پوسته‌های ظاهری متنوع

– توانایی نمایش زیرنویس در حین پخش فیلم‌ها

– امکان کنترل سرعت پخش فیلم و صدا

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

jetVideo Basic.cover1  300x297 - دانلود jetVideo Basic 8.1.10.22000 - پلیر حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی jetVideo Basic.cover2  300x264 - دانلود jetVideo Basic 8.1.10.22000 - پلیر حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR