دانلود FoneLab HEIC Converter 1.0.10 – نرم افزار تبدیل فرمت تصاویر HEIC

دانلود FoneLab HEIC Converter 1.0.10 - نرم افزار تبدیل فرمت تصاویر HEIC

 

دانلود FoneLab HEIC Converter

| نرم افزار تبدیل فرمت تصاویر HEIC |

 

FoneLab HEIC Converter 1.0.10 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور تبدیل کردن فرمت تصاویر ثبت شده به کمک دوربین iPhone/iPod touch/iPad از فرمت HEIC به JPG/PNG است. همانگونه که می‌دانید، نسل جدید دستگاه‌ههای ساخت شرکت اپل، هر ساله به سری جدیدتری از دوربین‌ها با امکانات جدید مجهز می‌شوند. از iOS 11 به بعد، شرکت اپل تصمیم گرفت فرمت تصاویر ثبت شده به کمک دوربین دستگاه‌های خود را به کلی تغییر دهد. فرمتی که در این سیستم‌عامل برای تصاویر دوربین معرفی شد، HEIC نام داشت. مشکلی که برخی کاربران در رابطه با این فرمت با آن رو به رو هستند، این است که به راحتی نمی‌توان آن را با دیگر افراد به اشتراک گذاشت و لازم است که پیش از این کار، در ابتدا فرمت تصویر مورد نظر به فرمتی رایج‌تر نظیر JPG/PNG تبدیل شود.

اپل از فرمت HEIC در iOS 11 به بعد استفاده می‌کند. گفته می‌شد که این فرمت به عنوان جایگزین رسمی JPG باشد. با وجود کیفیت بسیار بالای این فرمت و دم فشرده‌سازی و افت کیفیت آن، مشکلاتی در رابطه با ارسال و به‌اشتراک‌گذاری تصاویر مطرح است که در این مطلب، ابزاری را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که فرمت مذکور را به دو فرمت محبوب JPG/PNG تبدیل می‌کند تا به راحتی بتوانید آن را به فرمت دلخواه خود تبدیل و با دیگر افراد به اشتراک بگذارید.هم اکنون می توانید نرم افزار FoneLab HEIC Converter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FoneLab HEIC Converter :

– امکان تبدیل فرمت HEIC به JPG/PNG

– پشتیبانی از تصاویر iPhone/iPad/iPod touch

– امکان تبدیل گروهی تصاویر HEIC

– امکان تنظیم کیفیت تصاویر

– سادگی در استفاده

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FoneLab HEIC Converter.cover2  300x200 - دانلود FoneLab HEIC Converter 1.0.10 - نرم افزار تبدیل فرمت تصاویر HEIC FoneLab HEIC Converter.cover1  300x200 - دانلود FoneLab HEIC Converter 1.0.10 - نرم افزار تبدیل فرمت تصاویر HEIC

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR