دانلود Wondershare EdrawMind Pro 10.7.2.204 + Portable – طراحی و ترسیم نقشه ذهنی

دانلود Wondershare EdrawMind Pro 10.5.3.202 - طراحی و ترسیم نقشه ذهنی

 

دانلود Wondershare EdrawMind

| طراحی و ترسیم نقشه ذهنی |

 

Wondershare EdrawMind Pro 10.7.2.204 + Portable نام یک محصول نرم افزاری پرامکانات و قوی در زمینه‌ی فراهم‌سازی همکاری تیمی هرچه بهتر با دیگر اعضای تیم است که با آن کاربر می‌تواند نقشه‌های ذهنی خود را طراحی و ترسیم کند. همانطور که می‌دانید این روزها یکی از روش‌های پرکاربرد در زمینه‌ی تصمیم‌گیری و تعیین استراتژی‌های جدید در کسب و کار، استفاده از طوفان فکری (برین استورم) است. در این روش، گروهی از اعضای تیم در جلسه‌ای گرد هم آمده و هر ایده یا تفکری که پیرامون موضوع مشخص شده به ذهنشان می‌رسد را مطرح می‌کنند و یکایک این ایده‌ها بر روی تخته و یا در یک محیط نرم افزاری ثبت می‌شود. با کنار هم گذاشتن ایده‌ها و افکار اعضای تیم در نهایت می‌توان با یک بررسی دقیق بهترین رویکرد را در این شرایط انتخاب کرد. یکی از نرم افزارهای جدیدی که در این حوزه کاربرد دارد را در این مطلب از سایت یاس دانلود قرار است در خدمت شما عزیزان قرار دهیم.

این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید در شرایط سخت و پیچیده‌ی کسب و کار خود، به راحتی نقشه‌های ذهنی فردی یا گروهی با دیگر اعضای تیم ترسیم کنید و هریک از ایده‌هایی که به ذهن افراد می‌رسد را به سرعت ثبت کنید. هدف از توسعه‌ی این برنامه، ساده‌سازی فرآیند برگذاری جلسات برین استورم و ثبت ایده و افکار افراد است. شما در این نرم افزار می‌توانید از نقشه‌های ذهنی استفاده و آن‌ها را بر روی نمودارهای گرافیکی از طریق خطوط به همدیگر متصل کنید. این نرم افزار به شما قابلیتی خواهد داد که بتوانید با اعضای تیم و همکاران یک همکاری نزدیک‌تر داشته و ایده‌ها و افکار خود را با سهولت و سادگی بیشتری به‌اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Wondershare EdrawMind را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wondershare EdrawMind Pro :

– امکان طراحی و ترسیم انواع نقشه‌های ذهنی

– مناسب برای تصمیم‌گیری‌ها در جلسات برین استورم، استارتاپ‌های کوچک و بزرگ و …

– امکان مدیریت پروژه‌ و فرآیندهای کاری

– ارتقای امکان همکاری اعضای تیم با همدیگر

– امکان ترسیم نقشه‌ها در یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Wondershare EdrawMind.cover1  300x163 - دانلود Wondershare EdrawMind Pro 10.7.2.204 + Portable - طراحی و ترسیم نقشه ذهنی Wondershare EdrawMind.cover2  300x200 - دانلود Wondershare EdrawMind Pro 10.7.2.204 + Portable - طراحی و ترسیم نقشه ذهنی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 135 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR