دانلود Allo 1.1.554 – نرم افزار مدیریت پروژه

دانلود Allo 1.1.554 - نرم افزار مدیریت پروژه

 

دانلود Allo

| نرم افزار مدیریت پروژه |

 

Allo 1.1.554 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه‌ی مدیریت پروزه برای کاربرانی است که به صورت فریلنس و یا گروهی با دیگر افراد کار می‌کنند. این نرم افزار، مجموعه‌ای از امکانات جامع و کاربردی را در خود جای داده تا افراد بتوانند به واسطه‌ی آن، طراحی تیم‌های خود را انجام دهند و برای انجام هرکاری در آن برنامه‌ریزی کنند. این ابزار، امکانات متعددی همچون جلسات روزانه، ویدیو چت، ابزارهای مدیریت و انتقال فایل و … را در خود دارد و به طور کلی می‌ـواند آن را به عنوان یک بسته‌ی جامع برای فعالیت فردی یا گروهی در پروژه‌ها به شمار برد.

همانطور که می‌دانیم، این روزها بسیاری از مشاغل قابلیت دورکاری یا Remote دارند. خصوصا در دوره کرونا، این موضوع در شرکت‌ها و ادارات مختلف جنبه‌ی جدی‌تری به خود گرفت. به منظور مدیریت هرچه بهتر کارها و پیش رفتن امور روزمره، لازم است که کارکنان در یک محیط نرم افزاری مخصوص فعالیت‌های خود را ثبت، مدیریت و پیگیری کنند تا بتوان با حفظ بهره‌وری کارها، از امکانات دورکاری نهایت بهره را برد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، یک ابزار مخصوص به فعالیت دورکاری است که شما می‌توانید آن را به صورت فردی یا گروهی با دیگر اعضای تیم‌ خود مورد استفاده قرار داده و امور روزمره‌تان را با آن پیش ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Allo را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Allo :

– امکان ثبت و مدیریت امور روزمره

– قابلیت استفاده برای افراد فریلنسر و یا تیم‌های نرم افزاری

– امکان مدیریت پروژه

– امکان تشکیل جلسات روزانه یا هفتگی

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Allo.cover1  300x199 - دانلود Allo 1.1.554 - نرم افزار مدیریت پروژه Allo.cover2  300x205 - دانلود Allo 1.1.554 - نرم افزار مدیریت پروژه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 146 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR