دانلود Tabador 0.1.4 Beta – نرم افزار جامع قرآن کریم برای ویندوز

دانلود Tabador 0.1.4 Beta - نرم افزار جامع قرآن کریم برای ویندوز

 

دانلود Tabador

| نرم افزار جامع قرآن کریم برای ویندوز |

 

Tabador 0.1.4 Beta نام یک نرم افزار قرآنی جدید، رایگان و متن‌باز برای ویندوز است که متناسب با ایام ماه مبارک رمضان در دسترس شما قرار خواهد گرفت. این نرم افزار جدید و کاربردی، یک نسخه کامل از متن قرآن کریم است که شما می‌توانید آن را مطالعه و برداشت خود را در قالب یادداشت‌ در آن ثبت کنید. برای آن دسته افرادی که می‌خواهند قرآن کریم را به صورت دیجیتالی مطالعه کنند تا با قابلیت دسترسی‌پذیری ساده‌تری آن را همواره با خود به همراه داشته باشند، این نرم افزار جدید و کاربردی یک گزینه بسیار عالی برای شماست. این نرم افزار را می‌توانید به عنوان قرآن همراه در رایانه دسکتاپ یا لپ تاپ خود نصب و از محتوای جامع و کامل آن نهایت استفاده را ببرید.

این محصول نرم افزاری ساده و کاربردی، دارای یک محیط گرافیکی زیبا و جذاب است که شما با استفاده از آن می‌توانید به راحتی سوره‌ها و آیات مورد علاقه خود را جستجو و سریعا به محتوای آن برسید. اگر که به دنبال یک ابزار دسکتاپ مخصوص برای دسترسی به قرآن کریم و قرائت آن هستید، این نرم افزار یک ابزار شایسته برای امتحان کردن است. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید متون قرآن کریم را به سادگی در دسترس داشته و تفکرات خود در زیر هر آیه را یادداشت و کلیه نیازهای قرآنی را در اختیار داشته باشید. این برنامه برای کاربرانی است که به دنبال یک تجربه راحت‌تر برای خواندن قرآن به صورت دیجیتالی هستند. به این ترتیب، این برنامه می‌تواند یک فرصت بسیار عالی برای یادگیری قرآن به زبان عربی و تمرین قرائت آن برای شما مخاطبان عزیز و ارجمند باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Tabador را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Tabador :

– امکان دسترسی ساده و سریع به متن قرآن کریم به زبان عربی

– توانایی جستجو آسان و سریع سوره‌ها و آیات

– امکان یادداشت نوشتن زیر هر آیه

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Tabador.cover1  300x172 - دانلود Tabador 0.1.4 Beta - نرم افزار جامع قرآن کریم برای ویندوز Tabador.cover2  300x172 - دانلود Tabador 0.1.4 Beta - نرم افزار جامع قرآن کریم برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 99 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR