دانلود BloatyNosy 0.40.10 – از بین بردن هرگونه بلوت ور از ویندوز 11

دانلود BloatyNosy 0.40.10 - از بین بردن هرگونه بلوت ور از ویندوز 11

 

دانلود BloatyNosy

| از بین بردن هرگونه بلوت ور از ویندوز 11 |

 

BloatyNosy 0.40.10 نام یک ابزار ضد بلوت ور برای ویندوز 11 است که می‌تواند سیستم شما را پاک‌سازی کند و انواع قابلیت‌های جدید و بلا استفاده‌ی سیستم‌عامل جدید مایکروسافت را غیرفعال کند تا بدین ترتیب یک تجربه‌ی سریع و روان‌تر را در ویندوز 11 تجربه کنید. همانطور که می‌دانیم، چند ماه است که از انتشار رسمی ویندوز 11 گذشته و شمار بسیاری از کاربران سیستم خود را به این سیستم‌عامل جدید ارتقا داده‌اند. در کنار قابلیت‌های متعددی که در ویندوز 11 وجود دارد، شماری از ویژگی‌ها در این سیستم‌عامل، از نظر کاربران مختلف بلا استفاده و اضافی است. برخی از این سرویس‌ها و امکانات با وجود بلا استفاده بودن، موجب شلوغی و سنگینی سیستم‌عامل شده و تجربه کاربر را دچار مشکل می‌کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود یک ابزار جدید و رایگان را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند هرگونه از امکانات بلا استفاده (از نظر شما) در سیستم‌عامل ویندوز 11 را غیرفعال کند.

این نرم افزار که منحصرا برای مدیریت بهتر قابلیت‌های مختلف ویندوز 11 طراحی شده، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید بلوت ورها را از ویندوز 11 غیرفعال کنید و تجربه بهتری را از این سیستم‌عامل داشته باشید. در حال حاضر شمار متعددی از ابزارهای ضد بلوت ور برای ویندوز در دسترس هستند و ما در اینجا با معرفی یکی از جدیدترین و موثرترین این ابزارها در خدمت شما عزیزان هستیم. این برنامه می‌تواند سیستم شما را به طور کامل آنالیز کند و ابزارهای بلا استفاده در رابطه با قابلیت‌های مختلف را تشخیص و امکان مدیریت (فعال یا غیرفعال کردن) آن‌ها را در دسترس شما بگذارد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار BloatyNosy را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار BloatyNosy :

– امکان تشخیص ساده و سریع بلوت ورها از سیستم‌عامل ویندوز 11

– توانایی آنالیز کامل سیستم و تشخیص بلوت ورها

– امکان فعال / غیرفعال کردن ابزارهای بلا استفاده از ویندوز 11

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

BloatyNosy.cover1  300x245 - دانلود BloatyNosy 0.40.10 - از بین بردن هرگونه بلوت ور از ویندوز 11 BloatyNosy.cover2  300x245 - دانلود BloatyNosy 0.40.10 - از بین بردن هرگونه بلوت ور از ویندوز 11

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 68 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR