دانلود بازی Runner3 برای PC

دانلود بازی Runner3 برای PC

 

دانلود بازی Runner3 برای کامپیوتر

| بازی دونده3 |

| نسخه CODEX |

 

Runner3 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2018 توسط Choice Provisions ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. پس از گذشت 5 سال از عرضه نسخه پیشین این بازی، سازندگان آن با ارائه نسخه‌ای کاملا جدید و جذاب، طرفداران سری بازی‌های رانر را به خود جلب کرده‌اند. نسخه سوم بازی دونده، کیفیت گرافیکی قابل توجهی دارد و شاید شما را نیز با اولین نگاه جذب خود کرده باشد! حال و هوای این بازی، از سبک بیت تریپ رانر (Bit.Trip Runner) الهام‌گیری شده و با بهبودهای قابل توجه در بخش‌های مختلف، گیم‌پلی جذاب و مهیجی را برای علاقه‌مندان ارائه نموده است.

در این بازی شما با ده‌ها مرحله مختلف سر و کار دارید که هریک از آنان در دنیایی ناشناخته و عجیب به تصویر کشیده می‌شود. هدف شما نیز در هر مرحله مشخص است: بدون آنکه به موانع برخورد کنید، به خط پایان برسید! البته در طول این روند، حرکات و مهارت‌های مختلفی را نیز یاد می‌گیرید که شما را در پیش‌برد این هدف یاری خواهند کرد. علاوه بر این‌ها، صداپردازی این بازی توسط چارلز مارتینت (Charles Martinet) به عنوان صداپیشه ماریو (Mario) انجام گرفته و در کنار کاراکترهای متعدد، جذابیت خاصی را به حال و هوای بازی بخشیده است. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Runner3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Runner31 300x169 - دانلود بازی Runner3 برای PC Runner32 300x169 - دانلود بازی Runner3 برای PC

 

Runner33 300x169 - دانلود بازی Runner3 برای PC Runner34 300x169 - دانلود بازی Runner3 برای PC

 

تریلر بازی Runner3 :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista SP1
Processor: Intel Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT740
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX1060
DirectX: Version 12
Storage: 3 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR