دانلود Taskbar Monitor 1.1.0.0 beta – نرم افزار مشاهده اطلاعات سیستم از نوار تسک بار

دانلود Taskbar Monitor 1.1.0.0 beta - نرم افزار مشاهده اطلاعات سیستم از نوار تسک بار

 

دانلود Taskbar Monitor

| نرم افزار مشاهده اطلاعات سیستم از نوار تسک بار |

 

Taskbar Monitor 1.1.0.0 beta نرم افزاری جدید و کاربردی برای سیستم‌عامل ویندوز است که به کمک آن شما می‌توانید اطلاعات جامعی از سیستم را در یک نگاه به دست آورید. با این نرم افزار، امکانی در دسترس شما قرار خواهد گرفت که بتوانید در هر زمان، به سرعت به اطلاعاتی کامل از سیستم شامل نرم افزار و سخت افزار دست پیدا کنید. این نرم افزار همانطور که از نامش پیداست، به شما کمک می‌کند که بتوانید وضعیت منابع سخت افزاری سیستم نظیر پردازنده و رم را دائما زیر نظر داشته و با یک مانیتور دقیق، عمر قطعات سخت افزاری سیستم را بهبود بخشید.

این نرم افزار، به شما کمک می‌کند تا بتوانید پارامترهای سیستم خود را تنها با یک کلی ساده در System tray ببینید و با این راهکار، مدیریت سیستم را به شکلی بهینه‌تر انجام دهید. با این نرم افزار شما می‌توانید میزان بار و دمای پردازنده، کارت گرافیک، فضای در دسترس رم، باتری و ظرفیت باقی مانده‌ی آن، اطلاعات سیستم‌عامل، مشاهده جزئیات پردازنده به تفکیک هسته‌ها و … را مشاهده کنید. طرز کار با این نرم افزار نیز بسیار ساده و آسان بوده و کاربران با هر میزان آشنایی با مهارت‌های کار با کامپیوتر می‌توانند با این ابزار ارتباط برقرار کرده و نیاز خود را برطرف سازند.هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Taskbar Monitor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Taskbar Monitor :

– امکان نمایش دما و میزان بار پردازنده سیستم

– امکان مشاهده توانایی و وضعیت مصرف قدرت پردازشگر گرافیکی سیستم

– امکان مانیتور کردم رم و فضای استفاده شده و در دسترس آن

– امکان نظارت بر مصرف باتری و ظرفیت باقی مانده از آن

– نمایش اطلاعات مفید از سیستم‌عامل

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Taskbar Monitor.cover1  300x268 - دانلود Taskbar Monitor 1.1.0.0 beta - نرم افزار مشاهده اطلاعات سیستم از نوار تسک بار Taskbar Monitor.cover2  300x228 - دانلود Taskbar Monitor 1.1.0.0 beta - نرم افزار مشاهده اطلاعات سیستم از نوار تسک بار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.83 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR