دانلود Maas Digital StarPro 2.1 x64 – ساخت رندرهایی زیبا از میدان‌های ستاره‌ای

دانلود Maas Digital StarPro 2.1 x64 - ساخت رندرهایی زیبا از میدان‌های ستاره‌ای

 

دانلود Maas Digital StarPro

| ساخت رندرهایی زیبا از میدان‌های ستاره‌ای |

 

Maas Digital StarPro 2.1 x64 نام یک محصول نرم افزاری پیشرفته و قوی در زمینه‌ی ساخت رندرهایی زیبا و واقع‌گرایانه از منظره‌‌های ستاره‌ای است. این نرم افزار که اکنون برای Adobe After Effects, The Foundry Nuke, NewTek Lightwave 3D در دسترس قرار گرفته، امکانی را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید میدان‌های ستاره‌ای را با دقت و جزئیاتی بسیار بالا شبیه‌سازی و به تصویر بکشید. در واقع با استفاده از این نرم افزار امکانی برای شما مهیا خواهد بود تا بتوانید بر اساس داده‌ها و طرح‌های اولیه‌ی خود، میدان‌های ستاره‌ای را با دقت و جزئیات بالا از منظره‌های مختلف کیهان رندر کنید.

این نرم افزار، با هر پکیج 3 بعدی که بتواند خروجی به After Effects یا Nuke داشته باشد مثل Maya, 3D Studio Max, Softimage و … سازگار است. این نرم افزار از یک الگوریتم اختصاصی برای تحلیل تصاویر استفاده می‌کند تا بتواند تصاویری با کیفیت مطلوب و واقع‌گرایانه را ارائه کند. با این ابزار، شما می‌توانید رندرهایی با دقت و جزئیات بسیار عالی از ستارگان در قالب نقطه‌هایی روشن در آسمان ایجاد کنید. در صورتی که از علاقه‌مندان به علم نجوم و یا عکاسی در شب هستید، این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید عکس‌هایی خود را در قالب رندرهایی با وضوح و کیفیت بسیار بالاتر از حالت عادی به نمایش درآورید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Maas Digital StarPro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Maas Digital StarPro :

– یکپارچگی با صحنه‌های 3 بعدی

– از بین بردن هرگونه تاری ناشی از حرکات اجرام آسمانی و بالا بردن روشنایی و دقت

– امکان استفاده از پایگاه داده‌ی رسمی ناسا برای تصویر ستاره‌ها و یا استفاده از تصاویر دلخواه

– امکان ساخت رندرهایی با کیفیت بسیار عالی در رزولوشن دلخواه

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Maas Digital StarPro.cover1  300x158 - دانلود Maas Digital StarPro 2.1 x64 - ساخت رندرهایی زیبا از میدان‌های ستاره‌ای Maas Digital StarPro.cover2  300x160 - دانلود Maas Digital StarPro 2.1 x64 - ساخت رندرهایی زیبا از میدان‌های ستاره‌ای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 21.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR