دانلود Accessibility Insights for Windows 1.1.1997.01 – حل مشکلات دسترسی‌پذیری اپ‌ها در ویندوز

دانلود Accessibility Insights for Windows 1.1.1997.01 - حل مشکلات دسترسی‌پذیری اپ‌ها در ویندوز

 

دانلود Accessibility Insights

| حل مشکلات دسترسی‌پذیری اپ‌ها در ویندوز |

 

Accessibility Insights for Windows 1.1.1997.01 نام یک بسته نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی برای اصلاح مشکلات دسترسی در اپ‌ها در ویندوز است. “دسترسی”، تا حد زیادی یک اصطلاح مبهم است که موضوعات متعددی را شامل می‌شود. به طور خلاصه، دسترسی به معنای توانایی همه افراد بدون در نظر گرفتن شرایط (دائمی، موقتی، موقعیتی) برای دسترسی در برابر چیزی خاص است. این در حالی است که 20 سال قبل دسترسی عملا عاملی در طراحی برنامه‌ها یا وب‌سایت‌ها نبود و در واقع، امروزه همه‌چیز در رابطه با دسترسی متفاوت است.

امروزه فضای وب، در بسیاری زمینه‌ها به عنوان مرکز توجهات قرار گرفته است. اما برنامه‌های ویندوزی، هنوز هم منبع بسیار مهمی در بسیاری از بخش‌های زندگی ما مثل آموزش، اشتغال، تجارت، سلامت و … است. به همین دلیل، شرکت مایکروسافت، اقدام به ساخت برنامه‌ای کرده که با همین هدف طراحی شده که در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت. این نرم افزار، به درد توسعه‌دهندگانی می‌خورد که می‌خواهند مشکلات دسترسی در برنامه‌ها را قبل از عرضه محولات به مشتریان پیدا کنند. فلسفه اصلی این برنامه، حول محور سه اصطلاح Inspect, Test, Fix طراحی شده است. با این ابزار، شما می‌توانید بسیاری از مشکلات دسترسی در برنامه‌ها را پیش از آنکه به دست مشتریان برسد تشخیص داده و پس از رفع مشکل، آن‌ها را تست کنید. این ابزار را می‌توانید برای اندروید، وب و ویندوز مورد استفاده قرار داده و بسیاری مشکلات مرتبط با دسترسی را مرتفع کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Accessibility Insights را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Accessibility Insights for Windows :

– حل مشکلات دسترسی برنامه‌ها در ویندوز

– مناسب با نیاز توسعه‌دهندگان برای حل ایرادات دسترسی برنامه‌ها

– امکان بررسی محل قرارگیری کنترل‌ها در نمای گرافیکی برنامه‌ها

– مجهز بودن به ابزارهایی برای استفاده در اندروید، وب و برنامه‌های ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Accessibility Insights.cover1  300x169 - دانلود Accessibility Insights for Windows 1.1.1997.01 - حل مشکلات دسترسی‌پذیری اپ‌ها در ویندوز Accessibility Insights.cover2  300x169 - دانلود Accessibility Insights for Windows 1.1.1997.01 - حل مشکلات دسترسی‌پذیری اپ‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR