دانلود بازی Trucker Real Wheels – Simulator 2.0.6 – شبیه‌ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Trucker Real Wheels - Simulator 1.7.1 - شبیه‌ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Trucker Real Wheels – Simulator برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Trucker Real Wheels – Simulator 2.0.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی ILXAM است. در این بازی، شما باید به عنوان راننده کامیون به ایفای نقش بپردازید. وظیفه اصلی شما، بر عهده گرفتن وظیفه جابه‌جایی و حمل و نقل اقلام مختلف به مقاصد تعیین شده است. بدین طریق شما می‌توانید بشکه‌های نفت، بار سنگ و … را به مناطق مختلف در سطح کشور جابه‌جا کرده و به درآمد برسید. این بازی علاوه بر دارا بودن جنبه سرگرمی، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید مهارت کامیون‌رانی خود در جاده‌های مختلف و مسیرهایی پر پیچ و خم به چالش بکشید.

به عنوان مثال شما می‌توانید پالایشگاه شخصی خو را احداث کرده و با استفاده از کامیون‌هایی قوی، محموله‌‌ها را به مناطق مختلف ارسال کنید. البته رانندگی کامیون‌ها در بازی ده‌ها چالش و سختی مختلف را نیز در پی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مسیرهایی سخت و دشوار برای رانندگی، شرایط آب و هوایی متنوع و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Trucker Real Wheels – Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Trucker Real Wheels – Simulator :

– امکان تجربه چالش رانندگی کامیون از نمای 2 بعدی

– دارا بودن ده‌ها کامیون مختلف برای رانندگی در سطح کشور

– امکان جابه‌جایی اقلام و محموله‌های مختلف

– کسب درآمد از طریق انجام ماموریت‌ها

– گرافیک بسیار عالی و تماشایی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Trucker Real Wheels Simulator4 300x169 - دانلود بازی Trucker Real Wheels - Simulator 2.0.6 - شبیه‌ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت Trucker Real Wheels Simulator3 300x169 - دانلود بازی Trucker Real Wheels - Simulator 2.0.6 - شبیه‌ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

Trucker Real Wheels Simulator2 300x169 - دانلود بازی Trucker Real Wheels - Simulator 2.0.6 - شبیه‌ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت Trucker Real Wheels Simulator1 300x169 - دانلود بازی Trucker Real Wheels - Simulator 2.0.6 - شبیه‌ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 34 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR