دانلود PCFerret Pro 4.0.1.1004 – مشاهده اطلاعات جامع سیستم

دانلود PCFerret Pro 4.0.1.1004 - مشاهده اطلاعات جامع سیستم

 

دانلود PCFerret Pro

| مشاهده اطلاعات جامع سیستم |

 

PCFerret Pro 4.0.1.1004 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند به اطلاعاتی جامع و مفید از سیستم دست پیدا کند و ضمن مشاهده تاریخچه مرورگرهای اینترنتی، به آسانی آن‌ها را مدیریت نماید. اگر که شما هم یک کاربر تازه‌کار در دنیای رایانه هستید و ابزارهایی با قابلیت کاربری ساده‌تر را ترجیح می‌دهید، این نرم افزار یکی از آن ابزارهایی است که در عین ساده بودن می‌تواند تا حد زیادی شما را در دست‌یابی به جزئیات کاربردی از سخت افزار سیستم یاری کند. با این برنامه شما به راحتی می‌توانید اطلاعات مربوط به هریک از سخت افزارهای متصل به سیستم را مشاهده کنید و خلاصه‌ای از آن را در قالب یک گزارش جامع دریافت نمایید.

همانطور که گفته شد، این نرم افزار مجهز به امکاناتی است که حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند به خوبی از آن استفاده کنند. رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید از طریق منوهایی ساده و سریع، به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی آسان داشته باشید. امکان دسترسی به مشخصات مربوط به شرکت تولید کننده مادربرد سیستم، طلاعات مربوط به پردازنده، رم، اداپتر شبکه و … از جمله امکاناتی است که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد که امیدواریم برایتان مفید واقع گردد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PCFerret را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PCFerret Pro :

– امکان گزارش‌گیری جامع و سریع از مشخصات سیستم

– مجهز بودن به ابزار تولیدکننده رمزهای عبور پیچیده

– امکان جستجوی فایل‌ها بر اساس فرمت

– امکان استخراج کش و تاریخچه مرورگرهای اینترنتی

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PCFerret Pro.cover1  300x226 - دانلود PCFerret Pro 4.0.1.1004 - مشاهده اطلاعات جامع سیستم PCFerret Pro.cover2  300x226 - دانلود PCFerret Pro 4.0.1.1004 - مشاهده اطلاعات جامع سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR