دانلود Efficient Elements for presentations 4.1.7800.1 – پلاگین قدرتمند پاورپوینت

دانلود Efficient Elements for presentations 3.9.9600.1 - پلاگین قدرتمند پاورپوینت

 

دانلود Efficient Elements for presentations

| پلاگین قدرتمند پاورپوینت |

 

Efficient Elements for presentations 4.1.7800.1 نام یک افزونه‌ی جدید، کاربردی و بسیار قوی برای مایکروسافت پاورپوینت است که به کمک آن، شما می‌توانید ارائه‌های چندرسانه‌ای خود را با طراحی منحصر بهفرد و خاص تولید کنید. همانطور که می‌دانید، نرم افزار پاورپوینت (PowerPoint)، یکی از ابزارهای قدرتمند در زمینه‌ی ساخت ارائه‌های چندرسانه‌ای به شمار می‌رود. با این ابزار، شما می‌توانید چندین اسلاید مختلف را از ترکیب متن، تصویر، ویدیو و صوت بسازید و آن را در سخنرانی‌ها، گردهمایی‌ها، رونمایی از محصولات مختلف و … مورد استفاده قرار دهید. با وجود ده‌ها قابلیت جذاب و کاربردی در پاورپوینت، هنوز هم این مسئله وجود دارد که بعضا بسیاری از ارائه‌ها شبیه به هم بوده و یا اینکه در نمای کلی خلاقیت کافی ندارند.

بسته‌ی نرم افزاری جدیدی که در اینجا برای شما عزیزان بازدیدکننده تدارک دیده‌ایم، ابزاری است که به عنوان یک افزونه‌ی الحاقی بر روی مایکروسافت پاورپوینت نصب می‌شود و در ادامه، مجموعه‌ای از قابلیت‌های تازه را در ساخت و ویرایش محتواهای پاورپوینت در دسترس شما قرار می‌دهد. با این افزونه شما می‌توانید ارائه‌هایی منحصر به فرد را برای کسب و کار خود ایجاد کنید و از وجود ده‌ها سبک جدید از اسلایدها، آیتم‌های تعاملی و … در طراحی‌های خود نهایت بهره را ببرید. امکان محاسبه‌ی زمان لازم برای ارائه‌ی هر اسلاید، امکان صرفه‌جویی در زمان لازم برای طراحی، در دسترس بودن ده‌ها نوع مختلف از نمودارهای پیشرفته و سازمانی، اضافه شدن طرح‌های جدید برای تایپ نوشتار و قالب بندی آن‌ها و … از جمله امکانات جذاب این پلاگین کاربردی هستند که امیدواریم برایتان مفید واقع شود. هم اکنون می توانید نرم افزار Efficient Elements for presentations را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Efficient Elements for presentations :

– قابلیت افزودن امکانات تعاملی به ارائه‌ها

– امکان محاسبه‌ی زمان برای ارائه هر اسلاید

– صرفه‌جویی در زمان لازم برای ساخت اسلایدها

– دارا بودن ده‌ها نمودار و دیاگرام حرفه‌ای و سازمانی

– امکان افزودن ساده‌تر المنت‌های مخلتف به اسلایدها

– امکانات گسترده در زمینه نوشتار متن و قالب‌بندی

– دارا بودن امکان نصب و راه‌اندازی ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Efficient Elements for presentations.cover1  268x300 - دانلود Efficient Elements for presentations 4.1.7800.1 - پلاگین قدرتمند پاورپوینت Efficient Elements for presentations.cover2  300x213 - دانلود Efficient Elements for presentations 4.1.7800.1 - پلاگین قدرتمند پاورپوینت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 86.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR