دانلود بازی Identity V 1.0.144431 – بازی هویت پنجم برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Identity V 1.0.144431 - بازی هویت پنجم برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Identity V برای اندروید

| بازی هویت پنجم برای اندروید + دیتا |

 

Identity V 1.0.144431 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی NetEase Games است. به مهمانی هیجان‌انگیزها خوش آمدید! بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به شما علاقه‌مندان عزیز معرفی می‌کنیم، چالشی مهیج و جذاب برای دوست‌داران ژانر وحشت است! بازی اندرویدی هویت پنجم، سبک و سیاق کاملا جدیدی را به طرفداران ژانر وحشت معرفی می‌کند؛ جایی که شما می‌توانید ضمن همکاری با سایر پلیرهای سراسر دنیا، در محیط سراسر مهیج و جذاب این بازی حضوری پرثمر داشته باشید.

در طول مراحل جذاب و در عین حال دلهره آور این بازی، پلیرها به صورت یک به چهار پیش روی همدیگر قرار می‌گیرند. در این ترکیب نامتقارن، یک پلیر وظیفه دارد که افراد مقابل خود را تا بیشترین حد ممکن وحشت‌زده کند! اگر شما در گروه بازماندگان چهار نفره قرار گرفته‌اید، لازم است که از دست شکارچی مرموز بازی فرار کرده و از تله‌های مرگبار وی جان سالم به در ببرید. در صورتی که شما شکارچی هستید، باید نهایت قدرت و توانایی خود را در به نمایش گذاشتن جنبه‌های نفس‌گیر و ترسناک برای سایر پلیرها به اجرا درآورید. در محوریت داستانی این بازی، شما ابتدا به عنوان یک کارآگاه وارد عمل می‌شوید. دست‌نوشته‌ای مرموز، شما را به جستجوی یک دخترک گمشده دعوت می‌کند، اما هرچه بیشتر در این پرونده پیش‌روی می‌کنید، اوضاع پیچیده و پیچیده‌تر می‌شود! هم اکنون می توانید بازی Identity V را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Identity V :

– امکان حضور در چالش‌های آنلاین با سایر پلیرهای سراسر جهان

– امکان حضور در ترکیب چهار نفره بازماندگان و یا شکارچی ترسناک

– دارا بودن جلوه‌های بصری ترسناک در پوسته کلاسیک

– دارا بودن ده‌ها نقشه تصادفی برای بازی کردن

– قابلیت انتخاب شخصیت‌های بازی به طور دلخواه

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی فوق‌العاده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Identity V2 150x84 - دانلود بازی Identity V 1.0.144431 - بازی هویت پنجم برای اندروید + دیتا Identity V3 150x84 - دانلود بازی Identity V 1.0.144431 - بازی هویت پنجم برای اندروید + دیتا Identity V4 150x84 - دانلود بازی Identity V 1.0.144431 - بازی هویت پنجم برای اندروید + دیتا Identity V1 150x84 - دانلود بازی Identity V 1.0.144431 - بازی هویت پنجم برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 38 + 745 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR