دانلود Soundop Audio Editor 1.8.2.3 – نرم افزار ضبط و ویرایش صوت

دانلود Soundop Audio Editor 1.8.2.3 - نرم افزار ضبط و ویرایش صوت

 

دانلود Soundop Audio Editor

| نرم افزار ضبط و ویرایش صوت |

 

Soundop Audio Editor 1.8.2.3 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که به کمک آن، شما می‌توانید در ویندوز به ضبط و ویرایش صدا بپردازید. این نرم افزار، یکی از ابزارهای شناخته شده و قوی برای ضبط کردن صدا، ویرایش و همنطور میکس کردن آن در محیط ویندوز است که امکاناتی گسترده در این زمینه را در اختیار قرار می‌دهد. در صورتی که شما هم به یک ابزار قدرتمند برای کار بر روی فایل‌های صوتی احتیاج دارید، این نرم افزار می‌تواند به خوبی شما را در این زمینه یاری کند. این برنامه، ترکیبی از ابزار ضبط، ویرایش و میکس کردن صدا در قالب یک مجموعه حرفه‌ای است که شما می‌توانید هریک از اقدامات فوق را در فضای کاری مخصوص به آن در محیط این برنامه انجام دهید.

این نرم افزار با استفاده بهینه از منابع سخت افزاری سیستم، به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید کلیهنیازهای خود در زمینه ویرایش و یا ساخت و تدوین فایل‌های صوتی را پوشش دهید. تنها کافی‌ست که فایل صوتی مورد نظر خود را در محط این برنامه فراخوانی کنید تا در ادامه امکانات کاملی برای کار با سمپل‌ها در اختیارتان قرار گیرد. این برنامه مجهز به چندین فضای کاری حرفه‌ای برای ضبط، ویرایش و میکس فایل‌های صوتی است که بسته به نیاز خود می‌توانید هریک را به شکل مجزا مورد استفاده قرار داده و خروجی‌هایی با کیفیت مطلوب ایجاد کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Soundop Audio Editor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Soundop Audio Editor :

– امکان فراخوانی صدا از فایل‌های صوتی و تصویری

– سازگاری با فرمت‌های MP2, MP3, WAV, AIFF, WAV64, AU, OGG, FLAC, APE, WMA و …

– قابلیت برش، حذف و یا جداسازی قسمتی از فایل صوتی در محیط میکس

– دارا بودن ده‌ها افکت صوتی مختلف برای اعمال کردن در قسمت‌های مختلف پروژه

– امکان ضبط و ویرایش حرفه‌ای فایل‌های صوتی

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Soundop 1 300x169 - دانلود Soundop Audio Editor 1.8.2.3 - نرم افزار ضبط و ویرایش صوت Soundop 2 300x169 - دانلود Soundop Audio Editor 1.8.2.3 - نرم افزار ضبط و ویرایش صوت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 30.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR