دانلود VideoMeld 1.66 x64 – نرم افزار ویرایش صدا و ساخت فیلم‌های چند زبانه (دوبله فیلم)

دانلود VideoMeld 1.66 x64 - نرم افزار ویرایش صدا و ساخت فیلم‌های چند زبانه (دوبله فیلم)

 

دانلود VideoMeld

| نرم افزار ویرایش صدا و ساخت فیلم‌های چند زبانه (دوبله فیلم) |

 

VideoMeld 1.66 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی برای ساخت و ویرایش فیلم‌های چند زبانه (دوبله) است که به کمک آن می‌توانید چندین فایل صوتی را بر روی یک فیلم قرار دهید تا کاربر در حین تماشا بتواند صدا یا دوبله مورد نظر خود برای پخش را انتخاب نماید. این نرم افزار یک محصول نرم افزاری کاربردی و حرفه‌ای برای ساخت و ویرایش فیلم و صداهای صوتی است که یکی از بهترین ابزارها در این زمینه به شمار می‌رود.

با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند انواع مختلف افکت‌های صوتی و تصویری را بر روی فیلم و صداها اعمال نماید و خلاقیت خود را در این زمینه بر روی محتوای رسانه‌ای خود اعمال نماید. اگر که شما هم در زمینه ساخت و ویرایش صوت دوبله فیلم‌ها تبحر داشته و می‌خواهید فعالیت خود را به شکل حرفه‌ای در این زمینه آغاز کنید، نرم افزاری که دراینجا برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم یکی از بهترین ابزارها برای این کار محسوب می‌شود. با این برنامه شما م‌توانید شمار نامحدودی از فیلم و صدا را با هم ترکیب کرده و آن‌ها را در یک فایل قرار دهید. از این نرم افزار می‌توانید برای ساخت ویدیوهای پرزنتیشن (با قراردهی صوت‌های هیجان‌انگیز در پس‌زمینه فیلم)، ساخت فیلم‌های دوبله شده و انواع دیگر زمینه‌ها استفاده کرد که امیدواریم برای شما مفید و کاربردی باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار VideoMeld برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VideoMeld :

– امکان ترکیب کردن صدا و فیلم‌ها در یک فایل

– امکان ساخت ویدیوهای پرزنتیشن و قراردهی فایل صوتی در پس‌زمینه فیلم و تصویر

– امکان ویرایش فیلم و اضافه کردن کپشن و یا لوگو بر روی آن‌ها

– امکان آماده‌سازی فیلم‌های حرفه‌ای برای انتشار در یوتیوب

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VideoMeld.cover1  300x275 - دانلود VideoMeld 1.66 x64 - نرم افزار ویرایش صدا و ساخت فیلم‌های چند زبانه (دوبله فیلم) VideoMeld.cover2  300x240 - دانلود VideoMeld 1.66 x64 - نرم افزار ویرایش صدا و ساخت فیلم‌های چند زبانه (دوبله فیلم)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR