دانلود M2-Team NSudo 8.2 – اجرای برنامه‌ها با دسترسی ادمین در ویندوز

دانلود M2-Team NSudo 8.2 - اجرای برنامه‌ها با دسترسی ادمین در ویندوز

 

دانلود M2-Team NSudo

| اجرای برنامه‌ها با دسترسی ادمین در ویندوز |

 

M2-Team NSudo 8.2 نام یک نرم افزار جدید و کاربردی برای مدیران سیستم است که با استفاده از آن، امکانی در دسترس خواهد بود که بتوان انواع برنامه‌ها در سیستم را با دسترسی ادمین اجرا کرد. به عنوان مثال، اگر که CMD, PowerShell یا … را در ویندوز اجرا کنید، این برنامه‌ها دارای دسترسی‌هایی محدود هستند که برای اجرای برخی دستورات، به سطوح بالاتری از دسترسی‌ها نیاز است. برخلاف کاربران خانگی که معمولا کاربر سیستم، همان مدیر سیستم است؛ در سیستم‌های شبکه‌ای تا حد زیادی این شرایط تفاوت دارد.

سیستم‌های تحت شبکه، باید چندین سطوح مختلف دسترسی را مدیریت کنند تا از نصب ابزارهای ناخواسته و اپلیکیشن‌های مختلف جلوگیری کنند. به بیان دیگر، مدیران سیستم‌ زمان و پیچیدگی بیشتری را صرف کنترل تنظیمات سیستم می‌کنند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، به طور خاص برای کاربران حرفه‌ای ویندوز آماده شده است تا افراد بتوانند با استفاده از ابزارهای مدیریت قوی، اپلیکیشن‌های مختلف را با دسترسی ادمین اجرا کند. این برنامه کارکردی ساده و سریع دارد و با یک بار تنظیم کردن آن، می‌توانید برنامه‌های مورد نظر خود را با دسترسی کامل (ادمین) به اجرا درآورید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار M2-Team NSudo را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار M2-Team NSudo :

– امکان اجرا کردن انواع برنامه‌ها با دسترسی ادمین

– رفع مشکلات کافی نبودن دسترسی در ابزارهایی نظیر CMD, PowerShell و …

– امکان تنظیم یک‌باره برای اجرای همیشگی ابزارها و برنامه‌ها با دسترسی کامل (ادمین)

دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

M2 Team NSudo.cover1  300x166 - دانلود M2-Team NSudo 8.2 - اجرای برنامه‌ها با دسترسی ادمین در ویندوز M2 Team NSudo.cover2  300x166 - دانلود M2-Team NSudo 8.2 - اجرای برنامه‌ها با دسترسی ادمین در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR