دانلود کلیپ 50 گل برتر کریستیانو رونالدو با کیفیت HD

دانلود کلیپ 50 گل برتر کریستیانو رونالدو با کیفیت HD

 

دانلود کلیپ 50 گل برتر کریستیانو رونالدو

Cristiano Ronaldo Top 50 Goals 2004-2013

| با کیفیت عالی 720p |

 

هم اکنون برای شما کاربران محترم یاس دانلود کلیپ 50 گل برتر کریستیانو رونالدو مهاجم پرتقالی تیم رئال مادرید را آماده کرده ایم, این کلیپ زیبا و مهیج زیباترین و هیجان انگیزترین گل های کریس رونالدو در بین سال های 2004 تا 2013 را به تصویر میکشد. این گل ها از بین زیباترین گل ها انتخاب شده اند و مطمئنا جز بهترین ها میباشد.

کریس رونالدو که سابقه بازی در تیم های اسپورتینگ و منچستر یونایتد را دارد, یک بار در سال 2009 موفق کسب توپ طلا شده است و به زعم بسیاری از کارشناسان نیز امسال (2013) بهتر از مسی بوده و شانس بالایی برای کسب دومین عنوان توپ طلای خود دارد, در این کلیپ زیبا نیز بهترین گل های این بازیکن در رده های ملی و باشگاهی از اسپورتینگ و منچستر گرفته تا رئال مادرید به نمایش در خواهد آمد. هم اکنون می توانید کلیپ 50 گل برتر کریستیانو رونالدو را با کیفیت عالی از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

note - دانلود کلیپ 50 گل برتر کریستیانو رونالدو با کیفیت HD فرمت : MKV عالی 720p

chart pie - دانلود کلیپ 50 گل برتر کریستیانو رونالدو با کیفیت HD حجم : 382.63 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود کلیپ 50 گل برتر کریستیانو رونالدو

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR