دانلود Celestia 1.6.2.2 – نرم افزار شبیه‌سازی و کاوش در کهکشان و اجرام کیهانی

دانلود Celestia 1.6.2.2 - نرم افزار شبیه‌سازی و کاوش در کهکشان و اجرام کیهانی

 

دانلود Celestia

| نرم افزار شبیه‌سازی و کاوش در کهکشان و اجرام کیهانی |

 

Celestia 1.6.2.2 نام یک محصول نرم افزاری جذاب و قدرتمند مخصوص علاقه‌مندان به دنیای نجوم و تجربه تماشای زیبایی‌های کیهان است. این برنامه، در واقع یک شبیه‌ساز فضای real-time است که به کمک آن، شما می‌توانید به شکلی واقعی در محیط سه‌بعدی فضا کاوش کنید. در واقع در محیط این برنامه، موقعیت واقعی تمامی ستاره‌ها، سیارات، اقمار، سیارک‌ها و … در لحظه به‌روز و شبیه‌سازی گردیده است تا شما بتوانید بسته به علاقه خود، یکایک آن‌ها را به شکل واقعی تماشا کنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. لدر حالی که هنوز تا سفرهای فضایی جاه‌طلبانه بشر فاصله زیادی باقی مانده، اما بسیاری از ما هنوز هم بسیاری دستاوردهای فعلی علوم فضایی را مشاهده نکرده‌ایم. در این مطلب از سایت یاس دانلود، راهی را به شما معرفی می‌کنیم تا بدون نیاز به صرف هزینه‌های بالا بتوانید انواع اجرام کیهانی را ببینید و از تماشای آن لذت ببرید.

این نرم افزار، مخصوص علاقه‌مندان به دنیای نجوم است که می‌خواهند از طریق یک روش نرم افزاری، بسیاری از اطلاعات تازه در دنیای اطراف خود را کشف کنند. این نرم افزار که به شکل متن‌باز توسعه یافته، به شما این قابلیت را می‌دهد که بتوانید در میان اجرام مختلف منظومه شمسی به کاوش پرداخته و به راحتی بتوانید ستاره‌ها و اجرام مختلف در منظومه شمسی را مشاهده کنید. رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد امکان ساده، زیبا و کاربرپسند طراحی شده و کاربران می‌توانند با آن، در نمایی 3 بعدی در جهان اطراف به کاوش بپردازند. تماشای زمین و دیگر همسایه‌های منظومه شمسی، دسترسی به اطلاعات نجومی از پایگاه‌های داده علمی معتبر در دنیا و تماشای ستاره‌های مختلف در فاصله 20 سال نوری از زمین، از مهم‌ترین خصوصیات این نرم افزار است که پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه فرصت کار و کسب تجربیات بیشتر در حوزه علم نجوم با آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Celestia را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Celestia :

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه و 3 بعدی فضا و منظومه‌های اطراف

– امکان سفر به منظومه‌های اطراف در فاصله 20 سال نوری زمین

– امکان کاوش در بیش از 100 هزار منظورمه ستاره‌ای در همسایگی منظومه شمسی

– امکان بزرگنمایی تمامی اجرام موجود در فضای اطرف

– امکان تماشای ستاره‌ها،‌سیارات، کهکشان‌ها، اقمار، سیارک‌ها، دنباله‌دارها، فضاپیماها و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– قابلیت دسترسی به داده‌هایی معتبر از پایگاه‌های داده‌ای علم نجوم در دنیا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Celestia 1 300x169 - دانلود Celestia 1.6.2.2 - نرم افزار شبیه‌سازی و کاوش در کهکشان و اجرام کیهانی Celestia 2 300x169 - دانلود Celestia 1.6.2.2 - نرم افزار شبیه‌سازی و کاوش در کهکشان و اجرام کیهانی

 

Celestia 4 300x169 - دانلود Celestia 1.6.2.2 - نرم افزار شبیه‌سازی و کاوش در کهکشان و اجرام کیهانی Celestia 3 300x169 - دانلود Celestia 1.6.2.2 - نرم افزار شبیه‌سازی و کاوش در کهکشان و اجرام کیهانی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR