دانلود Youtomato YT Player 4.14.4 – نرم افزار پخش فرمت‌های ویدیویی دانلود شده از یوتیوب

دانلود Youtomato YT Player 4.14.4 - نرم افزار پخش فرمت‌های ویدیویی دانلود شده از یوتیوب

 

دانلود Youtomato YT Player

| نرم افزار پخش فرمت‌های ویدیویی دانلود شده از یوتیوب |

 

دانلود Youtomato YT Player نام یک ابزار جدید و کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند ویدیوهای دانلود شده از یوتیوب و یا دیگر وب‌سایت‌های پخش آنلاین ویدیو نظیر آپارات را پخش کنند. در حالت عادی، نرم افزار ویندوز مدیا پلیر قادر به پخش فرمت ویدیوهای دانلود شده از یوتیوب نیست و برای این کار حتما لازم است که از یک ابزار جانبی برای این کار استفاده کنید. این برنامه علاوه بر امکان پخش فرمت‌های ویدیویی رایج، امکانی را در خود دارد که به واسطه آن شما می‌توانید فرمت‌های دیگری همچون MP4, FLV, MP3, MKV و … را هم پخش کنید.

صفحه اصلی این نرم افزار، دارای یک پلیر زیبا و جذاب مشابه به وب‌سایت یوتیوب است که شما در آن می‌توانید روند پخش و یا مشاهده فیلم‌ها را مدیریت کنید. علاوه بر این، پیش‌نمایش بندانگشتی قسمتی از ویدیوها به شما این امکان را می‌دهد که از لیست موجود به راحتی بتوانید ویدیوی مورد نظر خود را برای پخش شدن انتخاب کنید. در صورتی که شما هم به یک ابزار جایگزین برای تماشای فیلم‌های دانلود شده از وب‌سایت‌های پخش آنلاین هستید، پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را به عنوان یکی از بهترین ابزارهای موجود در این زمینه از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Youtomato YT Player را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Youtomato YT Player :

– توانایی پخش فرمت‌های MP4, FLV, WebM, MP3 و دیگر فرمت‌های غیرقابل پخش در ویندوز مدیا پلیر

– دارا بودن لیست پخش قوی با امکان پیش‌نمایش تصاویر بند انگشتی

– امکان بزرگنمایی فیلم‌ها در حین پخش

– پشتیبانی از Drag & Drop فیلم‌ها برای پخش سریع

– امکان Alwats on top کردن پنجره پخش

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Youtomato YT Player.cover1  300x180 - دانلود Youtomato YT Player 4.14.4 - نرم افزار پخش فرمت‌های ویدیویی دانلود شده از یوتیوب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 17.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR