دانلود بازی Soccer Super Star 0.2.33 – فوق ستاره فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Soccer Super Star 0.0.33 - فوق ستاره فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Soccer Super Star برای اندروید

| بازی فوق ستاره فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Soccer Super Star 0.2.33 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی از استودیوی بازی سازی Real Free Soccer است. در این بازی اندرویدی فرصتی برای‌تان مهیاست تا بتوانید یک عنوان کاملا جدید فوتبالی را تجربه کنید. این بازی، مخصوص کسانی است که دوست دارند مسابقه فوتبال را با دقت و جزیات بسیار بالا تجربه کنند؛ گویی که همه جزئیات مطابق با دنیای واقعی طراحی شده باشد.

آیا از تجربه فوتبال لذت می‌برید؟ ضربات آهسته، تکنیک‌های فردی، حرکات آکروباتیک و … از جمله جنبه‌های جذابی از دنیای فوتبال هستند که همه عاشق تماشای آن هستند. در این بازی اندرویدی فرصتی که برای شما مهیا شده این است که بتوانید مهارت فوتبالی خود را به معنای واقعی کلمه با حرکات انگشتان دست به نمایش بگذارید. گیم‌پلی این بازی بسیار ساده و آسان است و شما هم به راحتی می‌توانید حرکات مختلف را یاد بگیرید و در مسابقات حرفه‌ای از آن‌ها استفاده کنید. هم اکنون می توانید بازی Soccer Super Star را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Soccer Super Star :

– امکان بازی رایگان و نامحدود در حالت آفلاین

– دارا بودن ده‌ها ستاره دنیای فوتبال برای بازی کردن

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی 3 بعدی و مجهز به هوش مصنوعی

– دارا بودن تورنمنت‌های جذاب هفتگی

– امکانات کنترلی ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Soccer Super Star 1 85x150 - دانلود بازی Soccer Super Star 0.2.33 - فوق ستاره فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت Soccer Super Star 2 85x150 - دانلود بازی Soccer Super Star 0.2.33 - فوق ستاره فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت Soccer Super Star 3 85x150 - دانلود بازی Soccer Super Star 0.2.33 - فوق ستاره فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت Soccer Super Star 4 85x150 - دانلود بازی Soccer Super Star 0.2.33 - فوق ستاره فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR