دانلود CSI CSiXCAD 19.1.0 Build 0148 x64 – پلاگین تولید ترسیمات خودکار برای AutoCAD/BricsCAD

دانلود CSI CSiXCAD 19.1.0 Build 0148 x64 - پلاگین تولید ترسیمات خودکار برای AutoCAD/BricsCAD

 

دانلود ‏‏‎ CSI CSiXCAD

| پلاگین تولید ترسیمات خودکار برای AutoCAD/BricsCAD |

 

CSI CSiXCAD 19.1.0 Build 0148 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند برای AutoCAD/BricsCAD است که برای تعامل با ETABS/SAP2000 طراحی شده و شما را قادر می‌سازد تا بتوانید با این دو محصول نرم افزاری ارتباط برقرار کنید و بدون اتلاف زمان، به مدیریت ترسیم‌ها، مدل‌ها و طرح‌ها بپردازید. این برنامه که به تازگی منتشر شده، به طور کامل از محصولات جدید نقشه‌کشی و ترسم‌های صورت گرفته در نرم افزارهای مهندسی نظیر ZWCAD/AUTOCAD و … پشتیبانی می‌کند تا شما به راحتی بتوانید مدل‌ها و نقشه‌ها را از محیط یکایک این برنامه‌ها ایمپورت/اکسپورت کرده و در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

این برنامه، یک لینک عملی بین ETABS/SAP2000 ایجاد می‌کند تا بتوانید از ترسیم‌ها و مستندات آن نهایت بهره را ببرید. انواع سازه‌ها و ساختارهای مهندسی که مدل و یا نقشه آن را در ابزارهای مذکور داشته باشید توسط این پلاگین قابلیت استفاده دارند. این نرم افزار به طور کامل از نسخه‌های جدید محصولات نقشه‌کشی مهندسی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید از این پلاگین قدرتمند برای بهینه‌سازی جریان کاری خود در حین کار با مدل‌ها و نقشه‌های مهندسی بهره ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار CSI CSiXCAD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CSI CSiXCAD :

– امکان IMPORT/EXPORT با پشتیبانی کامل از ZWCAD/AUTOCAD

– فراهم‌سازی لینک واقعی بین مدل و محصولات ETABS/SAP2000

– امکانات گسترده در حوزه کار با طبقات، آسانسور، ستون‌ها و … در انواع مختلف سازه‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CSI CSiXCAD.cover1  300x241 - دانلود CSI CSiXCAD 19.1.0 Build 0148 x64 - پلاگین تولید ترسیمات خودکار برای AutoCAD/BricsCAD CSI CSiXCAD.cover2  300x263 - دانلود CSI CSiXCAD 19.1.0 Build 0148 x64 - پلاگین تولید ترسیمات خودکار برای AutoCAD/BricsCAD

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 180 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR