دانلود MakeMKV 1.17.6 – نرم افزار تبدیل ویدیوها به فرمت MKV

دانلود MakeMKV 1.15.2 - نرم افزار تبدیل ویدیوها به فرمت MKV

 

دانلود MakeMKV

| نرم افزار تبدیل ویدیوها به فرمت MKV |

 

MakeMKV 1.17.6 نام یک محصول نرم افزاری جدید و رایگان به منظور تبدیل کردن ویدیوها به فرمت MKV است که به ساده‌ترین شکل ممکن این عمل را برای شما به اجرا در می‌آورد. همانطور که می‌دانید، طی چند سال اخیر فرمت ام‌کی‌وی به دلیل دارا بودن کیفیت عالی و حجم بسیار کم خود توانسته محبوبیت خاصی در بین افراد پیدا کند. از این روی بسیاری از افراد به دنبال این هستند که بتوانند آرشیو فیلم‌های خود را به فرمت MKV تبدیل کنند تا بدین ترتیب یک مجموعه منظم و کم‌حجم‌تر از فیلم‌ها را نگهداری کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که می‌تواند عمل تبدیل انواع فرمت‌ها به MKV را به ساده‌ترین شکل ممکن به انجام برساند.

در حال حاضر شمار متعددی از ابزارها برای تبدیل فرمت فیلم‌ها در دسترس هستند که اکثرا در دسته ابزارهای غیررایگان جای دارند. این نرم افزار مزیت مهمی که دارد این است که بدون نیاز به کرک و کیجن می‌توانید آن را بر روی سیستم خود اجرا کرده و انواع فرمت‌های ویدیویی مختلف و حتی دیسک‌های DVD/Blu-ray را به MKV تبدیل کنید. این برنامه از کلیه فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی کامل داشته و هیچ محدودیتی در تبدیل فرمت‌های ویدیویی به همدیگر نخواهید داشت. هم اکنون می توانید نرم افزار MakeMKV را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MakeMKV :

– امکان خواندن دیسک‌های DVD/Blu-ray و تبدیل آن به MKV

– امکان خواندن دیسک‌های رمزگذاری شده

– قابلیت ساخت فیلم‌های MKV از انواع فرمت‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MakeMKV.cover1  296x300 - دانلود MakeMKV 1.17.6 - نرم افزار تبدیل ویدیوها به فرمت MKV

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR