دانلود بازی Hunter Assassin 1.72.1 – قاتل شکارچی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Hunter Assassin 1.16 - قاتل شکارچی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Hunter Assassin برای اندروید

| بازی قاتل شکارچی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Hunter Assassin 1.72.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Ruby Game Studio است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی در نظر داریم، یک تجربه جذاب و سرگرم‌کننده در سبک اکشن را برایتان به ارمغان خواهد آورد. وظیفه شما در این بازی، شکار کردن یکایک دشمنان است؛ در واقع شما این کار را با محاصره کردن دشمنان و به دام انداختن آن‌ها انجام می‌دهید که برای این کار نیاز به دقت و تصمیم‌گیری به موقع دارید. این بازی اندرویدی با تعداد دانلود بیش از 10 میلیون مرتبه در گوگل پلی استور، توانسته نام خود را به عنوان یکی ز عناوین مطرح و پرطرفدار در دنیا به اثبات برساند.

دشمنان شما در واقع قاتلینی هستند که به صورت اسلحه به دست، سعی در خراب کاری دارند. شما به عنوان یک شکارچی کاربلد، وظیفه دارید که به صورت آهسته دشمنان خود را زیر نظر داشته و در موقعیت مناسب به سمت آنان حمله کنید. سلاح در دسترس برای شما، یک چاقوی ساده است که باید به شکلی بی سر و صدا در موقعیت‌ها از آن استفاده نمایید. هم اکنون می توانید بازی Hunter Assassin را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Hunter Assassin :

– امکان جمع‌آوری الماس با گذر از هر مرحله

– قابلیت استفاده از شخصیت‌های جدید در طول مراحل بالاتر

– امکان شرکت در ماموریت‌هایی متنوع و سرگرم‌کننده

– امکانات کنترلی بسیار ساده و آسان

– گرافیک جذاب و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Hunter Assassin1 84x150 - دانلود بازی Hunter Assassin 1.72.1 - قاتل شکارچی برای اندروید + نسخه بی نهایت Hunter Assassin2 84x150 - دانلود بازی Hunter Assassin 1.72.1 - قاتل شکارچی برای اندروید + نسخه بی نهایت Hunter Assassin3 84x150 - دانلود بازی Hunter Assassin 1.72.1 - قاتل شکارچی برای اندروید + نسخه بی نهایت Hunter Assassin4 84x150 - دانلود بازی Hunter Assassin 1.72.1 - قاتل شکارچی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 73 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR