دانلود بازی Mad Hill Climb Police Racing 1.0 – تپه نوردی پلیسی برای اندروید

دانلود بازی Mad Hill Climb Police Racing 1.0 - تپه نوردی پلیسی برای اندروید

 

دانلود بازی Mad Hill Climb Police Racing برای اندروید

| بازی تپه نوردی پلیسی برای اندروید |

 

Mad Hill Climb Police Racing 1.0 شروعی جدید بر بازی محبوب و هیجان انگیز Hill Climb Racing است ، اگر شما هم از طرفداران این عنوان از بازی محبوب اندرویدی بوده باشید ، هم اکنون می توانیم این مژده را به شما بدهیم که بازی جدید Mad Hill Climb Police Racing نیز شما را بسیار هیجان زده خواهد کرد. در این بازی ، شما در جهانی آخر الزمانی در نقش یک پلیس قرار می گیرید که می بایست سوار بر خودروی خود ، هرچه سریع تر تپه ها را پشت سر بگذارید. آیا شما می توانید با پشت سر گذاشتن تپه ها و موانع سر سخت آن ، به امتیازهای بالاتر دست پیدا کرده و پس از آن ، خودروهای جدید و سریع تر را آزاد کنید؟

البته می بایست مراقب موانع سر سخت مسیر نیز باشید ! باک خودروی خود را پر از سوخت کرده و سپس مهارت های خود را در صعود به تپه ها به نمایش بگذارید. محیط گرافیکی جالب و هیجان انگیز این بازی و وجود انواع وسایل نقلیه با قابلیت های آپگرید منحصر به فرد ، از جمله نکات قوت این بازی به شمار می آیند. هم اکنون می توانید بازی Mad Hill Climb Police Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mad Hill Climb Police Racing1 Mad Hill Climb Police Racing2 Mad Hill Climb Police Racing3 Mad Hill Climb Police Racing4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR