دانلود Stellar Repair for Photo 8.2.0.0 – نرم افزار ترمیم و بهینه‌سازی تصاویر

دانلود Stellar Repair for Photo 8.2.0.0 - نرم افزار ترمیم و بهینه‌سازی تصاویر

 

دانلود Stellar Repair for Photo

| نرم افزار ترمیم و بهینه‌سازی تصاویر |

 

Stellar Repair for Photo 8.2.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند تصاویر خود در فرمت‌های مختلف گرافیکی را ترمیم و اصلاح کند. با این برنامه شما می‌توانید اشکالاتی همچون تاری، کم بودن وضوح، لرزش و … که در هنگام ثبت تصویر رخ داده را اصلاح و به‌سازی کنید. همانطور که می‌دانید، تصاویر روشی هستند که با آن می‌توانیم خاطرات مهم زندگی‌مان را ثبت و نگهداری کنیم. اما در پاره‌ای از اوقات، برخی تصاویر مهم و خاطره‌انگیزمان، دارای اشکالاتی هستند که در صورت اصلاح، می‌توان حس واقعی آن لحاظت خاطره‌انگیز را زنده کرد.

نرم افزاری که در اینجا خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم، امکانی را فراهم می‌کند که شما به راحتی بتوانید تصاویر خود را ترمیم و اصلاح کنید. این برنامه می‌تواند فایل‌های آسیب دیده در فرمت JPEG/JPG را تعمیر و بازیابی کند. وقوع این مدل اشکالات در تصاویر در شرایط مختلف رخ می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به ریکاوری تصاویر از کارت‌ها و یا حافظه‌های آسیب دیده، ایراد در ساختار فایل گرافیکی و … اشاره کرد. این برنامه می‌تواند کلیه اشکالات مرتبط با تصاویر گرافیکی که با مشکلات فوق مواجه‌اند را برطرف نماید تا شما بتوانید باری دیگر از مشاهده تصاویر دلخواه‌ خود لذت ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Stellar Repair for Photo را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Stellar Repair for Photo :

– امکان ترمیم و بازیابی تصاویر RAW/JPG

– قابلیت ترمیم فایل‌های آسیب دیده بازیابی شده از حافظه‌های مختلف

– سازگاری با فرمت‌های مختلف گرافیکی

– امکان اصلاحات ایرادات پیکسلی، تاری تصویر و …

– امکان اصلاح پیش‌نمایش بندانگشتی تصاویر

– دارا بودن امکان کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Stellar Repair for Photo.cover1  300x212 - دانلود Stellar Repair for Photo 8.2.0.0 - نرم افزار ترمیم و بهینه‌سازی تصاویر Stellar Repair for Photo.cover2  300x212 - دانلود Stellar Repair for Photo 8.2.0.0 - نرم افزار ترمیم و بهینه‌سازی تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR