دانلود Aiseesoft Data Recovery 1.8.18 x64 – نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

دانلود Aiseesoft Data Recovery 1.2.6 - نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

 

دانلود Aiseesoft Data Recovery

| نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده |

 

Aiseesoft Data Recovery 1.8.18 x64 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه بازیابی امن و سریع اطلاعات حذف شده از انواع حافظه‌ها است. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند تنها با چند کلیک ساده انواع اطلاعات حذف شده خود از قبیل تصاویر، اسناد، ایمیل‌ها، فایل‌های صوتی و ویدیویی از هارد دیسک، فلش مموری و یا مموری کارت را بازیابی نماید. فرقی نمی‌کند که اطلاعات شما از حافظه انتخابی به چه طریقی حذف شده باشند؛ زیرا که این برنامه ضمن سازگاری کامل با انواع سناریوها، امکان بازگردانی انواع اطلاعات حذف شده را به ساده‌ترین شیوه ممکن برای شما فراهم می‌آورد.

حذف شدن اطلاعات، سناریویی است که می‌تواند برای همه ما در دنیای دیجیتال رخ بدهد. آیا شما هم به طور تصادفی اطلاعات خود از روی هارد دیسک را از دست داده‌اید؟ جای نگرانی نیست؛ زیرا که در این شرایط می‌توانید انواع مختلفی از ابزارها به جهت بازیابی اطلاعات خود در سیستم را مورد استفاده قرار دید تا اطلاعات پاک و یا فرمت شده تنها با طی چند قدم ساده قابل بازگردانی باشند. هم اکنون می توانید نرم افزار Aiseesoft Data Recovery را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Aiseesoft Data Recovery :

– ارائه راهکاری ساده و سریع برای بازیابی اطلاعات حذف شده

– مناسب برای بازیابی اطلاعات حذف شده، درایوهای فرمت شده و …

– دارا بودن ابزار پیشرفته جستجو برای بازیابی اطلاعات

– امکان فیلتر کردن اطلاعات بازیابی شده بر حسب نوع فایل و فرمت

– سرعت بالا در اسکن حافظه و بازیابی سریع اطلاعات

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Aiseesoft Data Recovery.cover1  300x200 - دانلود Aiseesoft Data Recovery 1.8.18 x64 - نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR