دانلود Mnemosyne 2.10.1 – ساخت کارت‌های سوال و جواب

دانلود Mnemosyne 2.10.1 - ساخت کارت‌های سوال و جواب

 

دانلود Mnemosyne

| ساخت کارت‌های سوال و جواب |

 

Mnemosyne 2.10.1 نام یک ابزار قدرتمند و کاربردی برای ساخت فلش‌کارت (کارت‌های سوال و جواب) است که به شما کمک می‌کند تا فرآیند یادگیری خود در زمینه‌های مختلف را ساده و سریع‌تر کنید. با این برنامه، شما می‌توانید از طریق ساخت فلش‌کارت‌هایی با ترکیب متن، عکس، کلیپ و آهنگ، محتوایی جذاب و کاربردی برای یادگیری در اختیار داشته باشید. این برنامه، از یک الگوریتم پیشرفته برای نمایش کارت‌ها بهره‌مند است که می‌توانید پس از ساخت این کارت‌ها، به راحتی آن‌ها را در محیط همین برنامه در قالب جهت‌هایی از سوال و جواب نمایش دهید و در حین مطالعه از آن نهایت بهره را ببرید.

این نرم افزار یک راهکار ساده و سریع با گزینه‌هایی قدرتمند برای ساخت فلش‌کارت است که با آن می‌توانید فرآیند یادگیری خود را ساده‌تر کنید. علاوه بر این، در زمان نمایش سوال و جواب‌ها، شما می‌توانید برای پاسخ‌های خود در مقیاس 0 تا 5 امتیاز بدهید. بدین ترتیب، به جای تلف کردن وقت خود بر روی چیزهایی که می‌دانید، می‌توانید بر روی کارت‌های دشوارتر تمرکز کنید. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که پایگاه داده خود را با فلش‌کارت‌های مختلف ایجاد کرده و با انتخاب نوع کارت، آیتم‌های جدید را بسته به نیاز خود به لیست اضافه کنید.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Mnemosyne را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Mnemosyne :

– دارا بودن الگوریتم زمان‌بندی موثر و مفید

– پشتیبانی از زبان‌های مختلف

– امکان استفاده از متن، عکس، ویدیو و صدا برای ساخت فلش‌کارت

– مناسب برای یادگیری زبان و سایر محتواهای آموزشی به روش فلش‌کارت

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Mnemosyne.cover1  300x160 - دانلود  Mnemosyne 2.10.1 - ساخت کارت‌های سوال و جواب Mnemosyne.cover2  242x300 - دانلود  Mnemosyne 2.10.1 - ساخت کارت‌های سوال و جواب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 132 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR