دانلود بازی Stickman Master: Archer Legends 2.2.0 – آدمک‌های کمان‌دار برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Stickman Master: Archer Legends 2.2.0 - آدمک‌های کمان‌دار برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Stickman Master: Archer Legends برای اندروید

| بازی آدمک‌های کمان‌دار برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Stickman Master: Archer Legends 2.2.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Loongcheer Game است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، باری دیگر استیکمن‌ها را به میدان آورده است. استیکمن یا آدمک، شخصیتی است که در این بازی شما وظیفه کنترل و هدایت او را بر عهده دارید. سبک و سیاق این بازی، اکشن و تیراندازی است و برخلاف عناوین ورزشی دیگر که در چند وقت اخیر استیکمن‌ها نقش پررنگی در آن داشته‌اند، حال قرار است که به عنوان یک تیرانداز ماهر و خبره در این بازی به ایفای نقش خود بپردازید.

پادشاهی استیکمن‌ها از قدرت گرفتن و گسترش توانایی شیاطین رنج می‌برد. در این شرایط، شمار بسیاری از استیکمن‌ها به جمعیت دشمن بپیوسته و اکنون شما به عنوان شاهزاده این پادشاهی پا به میدان خواهید گذاشت تا بتوانید این قدرت دیرینه را شکست دهید. وظیفه شما این است که با کمان خود به دشمنان حمله کرده و یکایک آنان را از بین ببرید تا بدین ترتیب پادشاهی را از خطر نابودی نجات دهید. هم اکنون می توانید بازی Stickman Master: Archer Legends را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Stickman Master: Archer Legends :

– امکانات کنترلی ساده و آسان

– قابلیت نشانه‌گیری سریع دشمن و تیراندازی به سمت آن‌ها

– امکان ارتقای قدرت و مهارت تیراندازی

– امکان ترکیب کردن مهارت‌ها

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Stickman Master Archer Legends1 150x84 - دانلود بازی Stickman Master: Archer Legends 2.2.0 - آدمک‌های کمان‌دار برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Master Archer Legends2 150x84 - دانلود بازی Stickman Master: Archer Legends 2.2.0 - آدمک‌های کمان‌دار برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Master Archer Legends3 150x84 - دانلود بازی Stickman Master: Archer Legends 2.2.0 - آدمک‌های کمان‌دار برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Master Archer Legends4 150x84 - دانلود بازی Stickman Master: Archer Legends 2.2.0 - آدمک‌های کمان‌دار برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR