دانلود بازی Chicago Train – Idle Transport Tycoon 0.3.47 – قطار شیکاگو برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Chicago Train - Idle Transport Tycoon 0.3.47 - قطار شیکاگو برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Chicago Train – Idle Transport Tycoon برای اندروید

| بازی قطار شیکاگو برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Chicago Train – Idle Transport Tycoon 0.3.47 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی .KIKO CAT Ltd است. در صورتی که شما نیز از علاقه‌مندان سفر ریلی با قطار هستید، دعوت می‌کنیم که فرصت تجربه این بازی جدید و سرگرم‌کننده را از دست ندهید. داستان این بازی، یک تجربه سرگرم‌کننده و جذاب از سیستم حمل و نقل ریلی (قطار) در شیکاگو است. دوست‌داران این شیوه حمل و نقل و انواع مختلف تکنولوژی و پیشرفت‌های طی چند دهه قبل تاکنون، این فرصت را در اختیار دارند که بتوانند به یک امپراطوری بزرگ کسب و کار در این زمینه وارد شوند.

در این بازی فرصتی برای شما مهیاست که بتوانید کسب و کاری جذاب و سرگرم‌کننده را راه‌اندازی کرده و از طریق سیستم حمل و نقل به کمک قطار در سطح شهر شروع به کسب درآمد کنید. شما می‌توانید مسافران را به مقاصد دلخواه‌شان رسانده و یا اینکه با جابه‌جایی کالاها و اقلام مختلف، به درآمدی هنگفت دست پیدا کنید. در این بازی، انواع مختلف قطارها با سیستم‌های تکنولوژیکی مختلف برای شما تعبیه شده که بتوانید با هدایت هریک از آن‌ها، بخشی از کسب و کار خود را به سود‌دهی برسانید. هم اکنون می توانید بازی Chicago Train – Idle Transport Tycoon را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Chicago Train – Idle Transport Tycoon :

– امکان راه‌اندازی سیستم و امپراطوری حمل و نقل بزرگ در سطح شهر

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه محیط‌ها در بازی

– امکان هدایت انواع مختلف قطارها با تکنولوژی‌های گوناگون

– دارا بودن گرافیک چشم‌نواز و عالی

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Chicago Train1 150x84 - دانلود بازی Chicago Train - Idle Transport Tycoon 0.3.47 - قطار شیکاگو برای اندروید + نسخه بی نهایت Chicago Train2 150x84 - دانلود بازی Chicago Train - Idle Transport Tycoon 0.3.47 - قطار شیکاگو برای اندروید + نسخه بی نهایت Chicago Train3 150x84 - دانلود بازی Chicago Train - Idle Transport Tycoon 0.3.47 - قطار شیکاگو برای اندروید + نسخه بی نهایت Chicago Train4 150x84 - دانلود بازی Chicago Train - Idle Transport Tycoon 0.3.47 - قطار شیکاگو برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR