دانلود بازی EQQO 1.3 – معمای پرهیجان اکو برای اندروید + دیتا

دانلود بازی EQQO 1.3 - معمای پرهیجان اکو برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی EQQO برای اندروید

| بازی معمای پرهیجان اکو برای اندروید + دیتا |

 

EQQO 1.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماجرایی از استودیوی بازی سازی Parallel Studio است. بازی اندریدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز در نظر داریم، تجربه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده از افسانه‌های کشور اتیوپی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. محتوای بازی اکو، سرشار از معما و پازل است و از همان لحظه اول، روایات ماجرایی آن شما را مجذوب خود خواهد کرد. گیم‌پلی این بازی، با تکیه بر دو عنصر اساسی روایت می‌شود: پسرکی نابینا و یک تخم مرغ ناشناخته!

هر دوی این عناصر، نسبت به همدیگر حس و حالی ناشناس دارند؛ پسرک قادر به دیدن این تخم مرغ نیست و در مقابل، تخم مرغ هم به همان اندازه شکننده و آسیب‌پذیر است. پسرک داستان این بازی “اکو” نام دارد. پس‌زمینه داستان بازی، توسط صدای مادرش به او روایت می شود. تا بتواند با استفاده از قدرت‌های این تخم مرغ، اتاق‌های اسرارآمیز را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. محیطی که در بازی پیش روی شماست، با دقت و گرافیک بسیار جذابی طراحی شده که طی آن با مناظری دیدنی و جذاب از قرون باستانی رو به روز خواهید شد. در صورتی که علاقه‌مند به تجربه عناوین ماجرایی هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه بازی اکو را به عنوان یکی از افسانه‌های معروف کشور اتیوپی از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی EQQO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی EQQO :

– دارا بودن امکانات کنترلی ساده برای تمامی سنین

– دارا بودن گیم پلی 5 ساعته و پر از هیجان

– امکان ایفای نقش در تعداد 40 مرحله چالش‌برانگیز

– دارا بودن موسیقی متن بسیار عالی و جذاب

– امکان جمع‌آوری آیتم‌های مخفی در جای‌جای بازی

– دارا بودن گرافیک عالی و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

EQQO1 150x84 - دانلود بازی EQQO 1.3 - معمای پرهیجان اکو برای اندروید + دیتا EQQO2 150x84 - دانلود بازی EQQO 1.3 - معمای پرهیجان اکو برای اندروید + دیتا EQQO3 150x84 - دانلود بازی EQQO 1.3 - معمای پرهیجان اکو برای اندروید + دیتا EQQO4 150x84 - دانلود بازی EQQO 1.3 - معمای پرهیجان اکو برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 30 + 501 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR