دانلود Transcend SSD Scope 4.9 – مدیریت، کپی و انتقال داده از SSDهای Transcend

دانلود Transcend SSD Scope 4.9 - مدیریت، کپی و انتقال داده از SSDهای Transcend

 

دانلود Transcend SSD Scope

| مدیریت، کپی و انتقال داده از SSDهای Transcend |

 

Transcend SSD Scope 4.9 نام یک بسته نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور مدیریت و انتقال دیتای هاردهای SSD ساخت شرکت ترنسند (Transcend) است. همانطور که می‌دانید، شرکت Transcend، سال‌هاست که به عنوان برندی معتبر در حوزه تجهیزات ذخیره‌سازی، هاردهای اکسترنال، SSD و … فعالیت دارد. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت مطلوب، توانسته اعتماد بسیاری از شرکت‌ها و کاربران را در دنیا جلب کند. اگر که رایانه شما هم مجهز به این نوع هارد دیسک بوده و می‌خواهید که سلامت هارد دیسک خود را بسنجید و یا اینکه از امکانات گسترده‌ای در زمینه مدیریت و انتقال دیتا بهره‌مند شوید، این محصول نرم افزاری می‌تواند برای شما کاربردی و مفید باشد. این نرم افزار از کلیه اس‌اس‌دی‌های ساخت شرکت ترنسند پشتیبانی می‌کند و امکاناتی جامع را برای مدیریت و کارکرد هرچه بهتر این برند از هارد درایوها در اختیار شما قرار می‌دهد.

این نرم افزار یک ابزار پیشرفته و مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که به شما اجازه می‌دهد که بتوانید کارکرد هاردهای SSD ترنسند را بسنجید و از امکاناتی جامع برای کپی و انتقال دیتا نیز بهره ببرید. این نرم افزار، از جدیدترین تکنولوژی‌های عیب‌یابی و سنجش سلامت هارد دیسک استفاده می‌کند که از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به اطلاعات جامع از هارد درایو، نمایش مشخصه‌های S.M.A.R.T، اسکن و عیب‌یابی، حذف دائم و غیرقابل بازیابی اطلاعات، آپدیت فریمور، سیستم کلون (انتقال دیتا) و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Transcend SSD Scope را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Transcend SSD Scope :

– امکان نمایش مشخصات هارد درایو و مشخصه‌های S.M.A.R.T

– امکان اسکن و عیب‌یابی هارد دیسک

– قابلیت حذف دائم و غیرقابل بازگشت اطلاعات

– مامکان آپدیت فریمورهای نرم افزاری

– قابلیت تشخیص سلامت هارد درایو

– امکان کلون سیستم و انتقال دیتا

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Transcend SSD Scope.cover1  300x169 - دانلود Transcend SSD Scope 4.9 - مدیریت، کپی و انتقال داده از SSDهای Transcend Transcend SSD Scope.cover2  300x169 - دانلود Transcend SSD Scope 4.9 - مدیریت، کپی و انتقال داده از SSDهای Transcend

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.73 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR