دانلود بازی Plants vs. Zombies 3 10.0.22 – گیاهان علیه زامبی‌ها 3 برای اندروید + نسخه مود شده بی نهایت

دانلود بازی Plants vs. Zombies 3 10.0.123584 - گیاهان علیه زامبی‌ها 3 برای اندروید

 

دانلود بازی Plants vs. Zombies 3 برای اندروید

| بازی گیاهان علیه زامبی‌ها 3 برای اندروید + نسخه مود شده بی نهایت |

| آنلاین |

 

Plants vs. Zombies 3 10.0.22 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک کژوال از استودیوی بازی سازی ELECTRONIC ARTS است. گیمرهای قدیمی و حرفه‌ای اندروید، همگی با سری محبوب گیاهان علیه زامبی‌ها (Plants vs. Zombies) آشنایی دارند. بازی محبوبی که سال‌هاست از سوی کمپانی الکترونیک آرتز برای اندروید و iOS منتشر و دائما در حال بروزرسانی است. تاکنون دو نسخه مختلف از این بازی برای گیمرها عرضه شده و جالب اینجاست که هنوز هم طرفداران گیاهان علیه زامبی‌ها، به شکلی سرسخت از جذابیت‌های این بازی دفاع می‌کنند. سرانجام پس از مدت‌ها شایعه و اخبار ضد و نقیض در رابطه با نسخه سوم بازی گیاهان علیه زامبی‌ها، ساعاتی پیش به طور رسمی نسخه جدید این بازی در مارکت اندروید قرار گرفت که در این مطلب از سایت یاس دانلود، آخرین نسخه آن را در اختیار شما عزیزان بازدیدکننده قرار می‌دهیم. اولین نسخه از سری محبوب گیاهان علیه زامبی‌ها، برای سیستم‌عامل ویندوز و مک در می ماه 2009 عرضه شد و در ادامه با توجه به استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان، نسخه‌ مخصوص موبایل این بازی نیز در بازارهای اندروید و iOS منتشر شد.

اکنون با گذشت یک دهه از تولد رسمی گیاهان علیه زامبی‌ها، کمپانی الکترونیک آرتز نسخه کاملا جدیدی از این بازی را عرضه می‌کند که نگارش سوم از این سری محبوب به شمار می‌رود. سبک بازی گیاهان علیه زامبی‌ها، برای بسیاری از علاقه‌مندان به سری بازی‌های دفاع از قلعه آشناست. در این بازی، شما به عنوان یکی از بازماندگان واقعه آخرالزمانی با حضور زامبی‌ها ایفای نقش می‌کنید که برای دفاع از خانه خود، مجبورید کمی خلاقیت به خرج دهید! اسلحه شما در شرایط بحرانی فعلی، استفاده از گیاهان مختلف برای کاهش سرعت زامبی‌ها و در ادامه نابود کردن آن‌هاست. نسخه سوم بازی محبوب و پرطرفدار گیاهان علیه زامبی‌ها، هم اکنون به صورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران عزیز و گرامی قرار گرفته است تا شما هم بتوانید به عنوان یکی از نخستین پلیرها در سراسر دنیا، از تجربه این عنوان کاملا جدید و محبوب لذت برده و از همین حالا به فکر ثبت و ارتقای رکورد جهانی خود باشید. هم اکنون می توانید بازی Plants vs. Zombies 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Plants vs. Zombies 3 :

– گرافیک بهینه‌سازی شده در قیاس با نگارشات قبلی بازی

– دارا بودن گیم‌پلی جذاب و منحصر به فرد در سبک دفاع از قلعه

– دارا بودن ده‌ها مرحله جذاب و سرگرم‌کننده برای دوست‌أاران گیاهان علیه زامبی‌ها

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Plants.vs .Zombies.31 84x150 - دانلود بازی Plants vs. Zombies 3 10.0.22 - گیاهان علیه زامبی‌ها 3 برای اندروید + نسخه مود شده بی نهایت Plants.vs .Zombies.32 84x150 - دانلود بازی Plants vs. Zombies 3 10.0.22 - گیاهان علیه زامبی‌ها 3 برای اندروید + نسخه مود شده بی نهایت Plants.vs .Zombies.33 84x150 - دانلود بازی Plants vs. Zombies 3 10.0.22 - گیاهان علیه زامبی‌ها 3 برای اندروید + نسخه مود شده بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


Mod features:

Endless sun (not wasted when buying plants);
Endless tacos and Plantfood (not wasted when used);
Disabled delay before re-planting plants.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– بازی به صورت آنلاین می باشد و برای اجرای آن باید اتصال اینترنت شما برقرار باشد.
– برای این بازی دیتای جداگانه ای عرضه نشده است؛ در اولین ورود مقداری دیتا از داخل خود بازی دریافت می شود.
– سرورهای بازی ممکن است برای برخی از سرویس دهندگان اینترنتی ایرانی مسدود باشند. در این صورت باید از شیلترشکن استفاده نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 62/59 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR