دانلود Araxis Merge Professional Edition 2021.5534 – نرم افزار مقایسه و همگام‌سازی فایل‌های متنی

دانلود Araxis Merge Professional Edition 2021.5534 - نرم افزار مقایسه و همگام‌سازی فایل‌های متنی

 

دانلود Araxis Merge

| نرم افزار مقایسه و همگام‌سازی فایل‌های متنی |

 

Araxis Merge Professional Edition 2021.5534 نام یک نرم افزار مفید و کاربردی در زمینه مقایسه و همگام‌سازی فایل‌های متنی و یا فولدرها است که با بهره‌گیری از مزایای آن می‌توانید اطلاعات خود در چندین فایل مختلف را با همدیگر مقایسه کرده و در صورت تمایل اقدام به یکسان‌سازی آن‌ها کنید. استفاده از این برنامه، در پروژه‌ها و گروه‌های چند نفره کاربرد ویژه‌ای دارد تا تمامی اعضای تیم بتوانند ضمن کنترل کامل ورژن، همواره به آخرین نسخه از محتوای متنی (کد یا دیگر اطلاعات نظیر آن) دسترسی داشته باشند. اگر شما هم به کار برنامه‌نویسی اشتغال داشته باشید، احتمالا به خوبی با این دست برنامه‌ها آشنایی دارید. پیدا کردن نقاط تفاوت فایل‌های متنی از داخل یک محتوای عظیم و سنگین کاری سخت و دشوار است. با استفاده از نرم افزار فعلی، کاربر می‌تواند هر دو نسخه از فایل متنی خود را به برنامه سپرده و نقطه تفاوت هریک از آنان را با همدیگر مشاهده نماید.

در ادامه، تصمیم با شما خواهد بود که این تفاوت‌ها چگونه مدیریت شوند. به عنوان مثال، کاربر می‌تواند فایل‌های متنی در نسخه‌های مختلف را با همدیگر ادغام کرده و یک نسخه نهایی را تحویل بگیرد. این برنامه، بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که بخواهند تفاوت بین دو فایل متنی را تشخیص داده و یا اینکه به رفع باگ‌ها سورس کد برنامه‌ها بپردازند. از این روی، این ابزار فعلی را می‌توان به عنوان یک ابزار کنترل کیفیت مناسب برای مهندسین نرم افزار و توسعه‌دهندگان وب قلمداد کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Syncthing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Araxis Merge Professional Edition :

– امکان تشخیص نقاط تفاوت فایل‌های متنی

– مناسب برای توسعه‌دهندگان نرم افزار و طراحان وب

– امکان مدیریت محتوای کدها و نوشتارها برای واحد کنترل کیفیت

– امکان مشاهده نقاط تفاوت فایل‌ها و ادغام‌سازی آنان

– امکان مدیریت ورژن‌ها و مشاهده تازه‌ترین تغییرات

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Araxis Merge.cover1  300x227 - دانلود Araxis Merge Professional Edition 2021.5534 - نرم افزار مقایسه و همگام‌سازی فایل‌های متنی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید
– کد موجود در فایل Key.txt (در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد) را کپی کنید
– برنامه را اجرا و با استفاده از کد فعال سازی که کپی کرده اید آن را اکتیو کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR