دانلود بازی Sniper 3D Assassin 4.0.2 – تک تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Sniper 3D Assassin تک تیرانداز برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Sniper 3D Assassin برای اندروید

| بازی تک تیرانداز اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Sniper 3D Assassin 4.0.2 نام یک بازی جدید در سبک تیرانداز و به طور دقیق تک تیراندازی ، برای دوست داران اسلحه های اسنایپر است. روند بازی در اسنایپر 3 بعدی بسیار ساده است ، ناشنه گیری کنید و آدم ها بد را بکشید ! نشانه گیرهای شما در این بازی به دلیل استفاده از سنسور شتاب سنج بسیار دقیق هستند ، بدین ترتیب شما تنها با تکان دادن اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود ، می توانید نشانگر اسلحه را بر روی هدف تنظیم و سپس شلیک کنید. این بازی دارای محیط گرافیکی بسیار عالی و واقع گرایانه است که تمامی جزئیات در آن با وضوح بسیار بالا شبیه سازی شده اند.

در روند بازی Sniper 3D Assassin شما با سناریوها و مأموریت هایی متعدد طرف هستید که در هریک از آنان ، چالش های گوناگونی در پیش رویتان قرار می گیرد. Sniper 3D Assassin با روند ساده ای که دارد بسیار اعتیادآور است ! برای مثال شما در اوقات فراغت خود می توانید سریعاً وارد این بازی شده و تعدادی از آدم های بد را بکشید ؛ اگر شما هم از دوست داران اسلحه های تک تیرانداز یا Sniper هستید ، بازی Sniper 3D Assassin را به هیچ وجه از دست ندهید !  هم اکنون می توانید بازی Sniper 3D Assassin را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sniper1 Sniper2 Sniper3 Sniper4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 139/140 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR