دانلود SysTools SSD Data Recovery 12.2.0.0 – بازیابی اطلاعات از هارد SSD

دانلود SysTools SSD Data Recovery 3.0.0.0 - بازیابی اطلاعات از حافظه SSD

 

دانلود SysTools SSD Data Recovery

| بازیابی اطلاعات از هارد SSD |

 

SysTools SSD Data Recovery 12.2.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید به منظور بازیابی اطلاعات حذف شده از هارد SSD است که این کار را با سرعت و کیفیت مناسب برای شما به انجام می‌رساند. سناریوی حذف و یا از دست رفتن اطلاعات دیجیتالی، ممکن است برای هریک از ما رخ دهد. اولین کاری که در این شرایط باید انجام دهید، تهیه یک ابزار ریکاوری مناسب است که بتواند اطلاعات را با درصد موفقیت بالا برای شما بازگردانی کند. اگر شما هم به دنبال یک نرم افزار ریکاوری مناسب برای بازیابی اطلاعات خود هستید، شمار بسیاری از آن‌ها را می‌توانید در بخش مخصوص این ابزارها در وب‌سایت یاس دانلود دریافت نمایید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود به شما عزیزان ارائه می‌کنیم، یک راهکار تضمینی برای بازیابی اطلاعات حذف شده از حافظه اس‌اس‌دی (SSD) است که به طور انحاصری مختص این نوع حافظه‌ها طراحی شده و اطلاعات شما را با بیشترین درصد موفقیت برایتان بازیابی می‌کند.

این نرم افزار جدید و کاربردی، قادر است با سرعتی بسیار بالا اقدام به بازگردانی اطلاعات حذف شده، آسیب دیده و یا فرمت شده کند. نرم افزاز مذکور، از کلیه فایل فرمت‌های exFat, Fat, NTFS و … پشتیبانی کامل دارد و شما می‌توانید با چند کلیک ساده، اطلاعات حذف شده خود از درایوهای اس‌اس‌دی را بازگردانی کنید. این برنامه را همچنین می‌توان برای بازیابی اطلاعات از هارد آسیب دیده نیز مورد استفاده قرار داد و به سادگی اطلاعاتی همچون تصاویر، اسناد متنی، فایل‌های فشرده، فیلم‌ها و … را از آن بازیابی کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار SysTools SSD Data Recovery را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SysTools SSD Data Recovery :

– امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از هاردهای اس‌اس‌دی

– قابلیت بازگردانی اطلاعات Shift + Delete شده

– توانایی بازگردانی اطلاعات از حافظه‌های آسیب دیده

– سازگاری با فایل سیستم‌های exFat, Fat, NTFS و …

– پشتیبانی از پارتیشن‌های MBR/GPT

– توانایی بازیابی انواع اطلاعات نظیر فیلم‌ها، تصاویر، موزیک‌ها، اسناد متنی و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SysTools SSD Data Recovery.cover1  300x189 - دانلود SysTools SSD Data Recovery 12.2.0.0 - بازیابی اطلاعات از هارد SSD

 



مهرگان آی‌تی


Info:

Supported Editions:
– Microsoft Windows – 2000, 2003, 2008, XP, Vista, or Windows 7/8/8.1,10 2008/2012 (32-bit & 64-bit)
– Supports Recovery for File Systems – FAT 32, FAT 16, ExFAT , NTFS File System & Cross-Formats between NTFS & Other Formats like FAT16 & FAT32
– Supported Partition – GPT and MBR

Application Pre-Requisites:
– If you are using Window 11/10/8.1/8/7 or Vista, then please launch the tool as “Run as Administrator”.
– Microsoft .NET framework 4.5 or above

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR