دانلود بازی Quest Hunter برای PC

دانلود بازی Quest Hunter برای PC

 

دانلود بازی Quest Hunter برای کامپیوتر

| بازی شکارچی جهان تاریک |

| نسخه PLAZA |

 

Quest Hunter بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2019 توسط Zombie Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به دنیای تاریکی‌ها خوش آمدید؛ جهایی که همه‌چیز با قوانینی منحصر به فرد اداره می‌شود. شما به عنوان قهرمانی نقش‌آفرینی می‌کنید که در روند داستانی بازی، یک دستیار را به همراه دارید. هدف اصلی از این بازی، پیدا کردن گنجینه‌ها و اسراری است که طی سالیان دراز مخفی باقی مانده‌اند. شما می‌توانید در روند داستانی بازی، شخصیت خود را ارتقا داده و وی را به مهارت‌هایی جادویی در سطوح بالاتر مجهز کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید یک تیم از دوستان و متحدین خود بسازید و به صورت گروهی به نجات دنیای تاریک بپردازید.

محوریت بازی، بر مبنای یک نقش‌آفرینی مهیج و جذاب در دنیایی تاریک به تصویر کشیده می‌شود. شما می‌توانید با تصمیم‌گیری خود، نقش دشمنان را در به نابودی رساندن دنیا خنثی کرده و جهان را از این تاریکی ابدی نجات دهید. مهم‌ترین خصوصیتی که در این بازی می‌توانید طی مراحل مختلف به آن‌ دست پیدا کید، ویژگی‌هایی است که می‌توان شخصیت خود را به آن ارتقا دهید. با کشف مهارت‌های جدید، می‌ـوانید قهرمان خود را به یک ماشین شکست‌ناپذیر تبدیل کرده و گرد و غبار مهلکی را در میادین نبرد به پا کنید. علاوه بر این، امکان پیدا کردن سلاح‌ها و ارتقای آنان، شما را در طول نبردها یاری‌رسانی خواهند کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Quest Hunter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Quest Hunter1 300x169 - دانلود بازی Quest Hunter برای PC Quest Hunter2 300x169 - دانلود بازی Quest Hunter برای PC

 

Quest Hunter3 300x169 - دانلود بازی Quest Hunter برای PC Quest Hunter4 300x169 - دانلود بازی Quest Hunter برای PC

 

تریلر بازی Quest Hunter :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows XP SP2 or higher
Processor: 1.4GHz or faster
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Graphics Card supported shader 3.0
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 804 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR