دانلود بازی Stormworks Build and Rescue برای PC

دانلود بازی Stormworks Build and Rescue برای PC

 

دانلود بازی Stormworks Build and Rescue برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز عملیات نجات |

| نسخه Goldberg |

 

Stormworks Build and Rescue بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی می باشد که در سال 2020 توسط Sunfire Software ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی رایانه‌ای فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید سیستم نجات هوایی خود را طراحی، ایجاد و اجرا کنید. این بازی یک منطقه آزمایشی و شبیه‌سازی شده را برای شما به ارمغان می‌آورد که شما در آن بتوانید انواع مختلف تجهیزات مورد نیاز خود برای این وظیفه حساس طراحی و آماده کنید. عملیات نجات در مناطق و شرایط گوناگونی به اجرا درخواهد آمد و هرجا که شرایطی بحرانی برقرار باشد، شما باید حضوری اضطراری در آن داشته و ماموریت‌های خود را با دقت بسیار به انجام برسانید.

شما می‌توانید این بازی را به طور دلخواه برای خودتان سفارشی‌سازی کنید. بدین منور ده‌ها گزینه خلاقانه برای پلیرها در نظر گرفته شده تا بتوانند خلاقیت خود را به اجرا درآورند. به عنوان مثال شما می‌توانید وسایل نقلیه بزرگ و پیچیده را از ابتدا ایجاد کنید و در مقیاسی واقعی به طراحی‌های خود جامه عمل بپوشانید. علاوه بر این، امکان به آزمایش گذاشتن طرح‌ها نظیر سقوط و آسیب، شبیه‌سازی آتش‌سوزی، آزمایش فشار مایعات و … از مهم‌ترین خصوصیات این بازی به شمار می‌روند. نسخه نهایی بازی Stormworks Build and Rescue را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Stormworks Build and Rescue 1 300x169 - دانلود بازی Stormworks Build and Rescue برای PC Stormworks Build and Rescue 2 300x169 - دانلود بازی Stormworks Build and Rescue برای PC

 

Stormworks Build and Rescue 3 300x169 - دانلود بازی Stormworks Build and Rescue برای PC Stormworks Build and Rescue 4 300x169 - دانلود بازی Stormworks Build and Rescue برای PC

 

تریلر بازی Stormworks Build and Rescue :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: Intel Core i5-4440 / AMD Ryzen 3 1200
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 6000 / GeForce 550 / AMD R7 250 (AMD Radeon HD 7750)
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: Intel Core i7-6700K / Ryzen 7 3700X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 750 Ti / AMD RX 550
Storage: 1 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 207 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR