دانلود Embarcadero RAD Studio 10.3.1 Rio Architect 26.0.33219.4899 – طراحی و توسعه برنامه‌های چند سکویی

دانلود Embarcadero RAD Studio 10.3.1 Rio Architect 26.0.33219.4899 - طراحی و توسعه برنامه‌های چند سکویی

 

دانلود Embarcadero RAD Studio

| طراحی و توسعه برنامه‌های چند سکویی |

 

Embarcadero RAD Studio 10.3.1 Rio Architect 26.0.33219.4899 نام یک راهکار توسعه سریع (Rapid Application Development) برای علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی است که تعداد بسیاری از زبان‌ها و پلتفرم‌ها را تحت پوشش خود دارد. برنامه‌نویسی در دنیای تکنولوژیک امروزی، تفاوت عمده‌ای با سال‌های ابتدایی آن دارد. به لطف وجود ابزارهایی همچون زد استودیو، توسعه دهندگان به سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای نوشتن، کامپایل و پکیج کردن محصولات تولیدی خود دسترسی خواهند داشت؛ ضمن اینکه با بهره‌گیری از وژگی چند سکویی این محصول نرم افزاری قدرتمند، شما می‌توانید تنها با یک بار کدنویسی، آن را در چندین پلتفرم مختلف تحویل بگیرید. انعطاف‌پذیری برنامه‌ها برای کار با سرویس‌های ابری و یکپارچگی با اینترنت اشیاء، از دیگر خصوصیات محبوب این پکیج نرم افزاری عظیم به شمار می‌رود.

با استفاده از این پکیج نرم افزاری قدرتمند، توسعه‌دهندگان می‌توانند با کدنویسی اپلیکیشن خود، میلیون‌ها کاربر از سراسر دنیا را از طریق پلتفرم‌های مختلفی همچون کامپیوتر (دسکتاپ)، وب، لینوکس، مک، ویندوز، آی‌اُ اس و اندروید به خود جذب کنند. علاوه بر این، خصوصیت تازه اپ استور پکیج این نرم افزار، شما را قادر می‌سازد تا اپلیکیشن‌های خود را برای انتشار مستقیم در استورهای مک یا ویندوز 10 آماده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Embarcadero RAD Studio را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Embarcadero RAD Studio :

– امکان طراحی و توسعه اپلیکیشن‌هایی مناسب برای تمامی پلتفرم‌ها

– سازگاری با دستگاه‌های اینترنت اشیاء و ارائه سرویس‌های انقلاب صنعتی چهارم

– دارا بودن کامپایلر فوق پیشرفته سی‌پلاس‌پلاس (++C) برای موبایل و ویندوز 10

– امکان پکیج کردن کدها برای ویندوز 10 و فروشگاه نرم افزاری آن

– امکان ساخت و توسعه اپلیکیشن برای موبایل (اندروید و iOS)

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Embarcadero RAD Studio.cover1  300x217 - دانلود Embarcadero RAD Studio 10.3.1 Rio Architect 26.0.33219.4899 - طراحی و توسعه برنامه‌های چند سکویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 6.78 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR