دانلود Longtion Application Builder 5.22.0.730 – نرم افزار طراحی و توسعه دیتابیس و وب‌اپلیکیشن

دانلود Longtion Application Builder 5.22.0.730 - نرم افزار طراحی و توسعه دیتابیس و وب‌اپلیکیشن

 

دانلود Longtion Application Builder

| نرم افزار طراحی و توسعه دیتابیس و وب‌اپلیکیشن |

 

Longtion Application Builder 5.22.0.730 نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند و حرفه‌ای به منظور ساخت دیتابیس و وب‌اپلیکیشن برای علاقه‌مندان به طراحی نرم افزار و برنامه‌نویسی است. این نرم افزار، مجهز به یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) مخصوص برای کد و اسکریپت‌نویسی است که انتظارات مختلف شما برای توسعه دیتابیس و وب‌اپلیکیشن را پوشش می‌دهد. این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که ده‌ها تمپلیت از پیش آماده را در خود دارد و شما می‌توانید با انتخاب از بین آن‌ها، تغییرات دلخواه‌تان را بر روی آن اعمال نمایید.

در صورتی که شما هم از دسته افراد فعال در حوزه طراحی و توسعه دیتابیس و وب‌اپلیکیشن هستید، این برنامه یک راهکار قدرتمند برای اجرای طراحی‌های مورد نظر شماست. این برنامه، امکانات متعددی را در این زمینه برای شما مهیا می‌کند؛ از همه‌ مهم‌تر اینکه حتی کاربران مبتدی‌تر هم با استفاده از آن می‌توانند به طراحی و توسعه صفحات وب بپردازند. بدین صورت که بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی، این امکان برای شما فراهم خواهد بود تا بتوانید اشیاء مورد نظر خود را در صفحه فراخوانی کرده و به آسانی شاهد نتیجه دلخواه خود باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Longtion Application Builder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Longtion Application Builder :

– امکان ساخت و توسعه دیتابیس و وب‌اپلیکیشن‌های پیشرفته بدون نیاز به مهارت کدنویسی

– امکان ارتباط با دیتابیس سرورهای مختلف از قبیل Oracle, Sybase, Informix, Microsoft SQL Server, DB2 و …

– امکان ارتباط با Microsoft Jet OLE Database (Access)

– امکان مشهده و دسترسی به اطلاعات و رکوردهای موجود در جداول پایگاه داده

– امکان گزارش‌گیری از داده‌های موجود در دیتابیس

– امکان پرینت و چاپ مستقیم اطلاعات

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Longtion Application Builder.cover1  300x225 - دانلود Longtion Application Builder 5.22.0.730 - نرم افزار طراحی و توسعه دیتابیس و وب‌اپلیکیشن Longtion Application Builder.cover2  300x287 - دانلود Longtion Application Builder 5.22.0.730 - نرم افزار طراحی و توسعه دیتابیس و وب‌اپلیکیشن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR