دانلود بازی Viking Chronicles Tale of the Lost Queen برای PC

دانلود بازی Viking Chronicles Tale of the Lost Queen برای PC

 

دانلود بازی Viking Chronicles Tale of the Lost Queen برای کامپیوتر

| بازی افسانه ملکه گمشده |

| نسخه RAZOR |

 

Viking Chronicles Tale of the Lost Queen بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2018 توسط BigFishGames ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. گروهی از دشمنان، با حسادت تمام نسبت به صلح و آرامشی که بر زندگی وایکینگ‌ها حاکم بود، برای قتل ملکه «ایدین» (Eidyn) نقشه کشیدند. آن‌ها این نقشه را با هدف نابودی وایکینگ‌ها و ایجاد هرج و مرج طرح کرده بودند. ولی در این مسیر، سه قهرمان شجاع برای نجات جان ملکه وارد ماجرا می‌شوند. آن‌ها با هدف عدالت و از بین بردن دشمنان سرزمین خود، تصمیم دارند تا سایه دشمنان را برای همیشه از سر آن به دور کنند.

حال این وظیفه شماست که به این ماجراجویی جذاب پیوسته و به این قهرمانان شجاع کمک کنید تا ملکه و سرزمین خود را از نابودی نجات دهند. ماجرای سرگرم‌کننده این بازی، در سرزمینی تحت عنوان آلسن (Alsen) به تصویر کشیده می‌شود؛ جایی که گروهی از قهرمانان سعی بر آن دارند تا ملکه گمشده را پیدا کرده و نقشه دشمنان خود را پیش از اجرا خنثی کنند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Viking Chronicles Tale of the Lost Queen را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Viking Chronicles Tale of the Lost Queen1 300x225 - دانلود بازی Viking Chronicles Tale of the Lost Queen برای PC Viking Chronicles Tale of the Lost Queen2 300x225 - دانلود بازی Viking Chronicles Tale of the Lost Queen برای PC

 

Viking Chronicles Tale of the Lost Queen4 300x225 - دانلود بازی Viking Chronicles Tale of the Lost Queen برای PC Viking Chronicles Tale of the Lost Queen3 300x225 - دانلود بازی Viking Chronicles Tale of the Lost Queen برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10
CPU: 1.0 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 563 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 312 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR